Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo mede tweakers.

Ik heb de Samsung Galaxy S 16 GB, En ben er heel erg zuinig op. Sins gisteren is mijn schermrotatie heel erg traag tot niet werkend.
Iemand enig idee waar door dat komt? Ben namelijk gister druk wezen zoek in de handleiding en me instellingen nagekeken, maar alles staat goed en kon niks vinden in de handleiding voor dit probleem.
Een week/ 2 weken daar voor had ik ook spontaan zwart beeld op me phone, waar ik eerst even van schok het koste me toen a 5 min om de phone weer normaal werkend te krijgen.

En nu heb ik dus last van dat me scherm dus niet meer mee roteerd.
Ik heb eigenlijk weinig zin om weer de fabrieks-instellingen terug te zetten, aangezien ik dat al een keer eerder heb moeten doen en ik heb de telefoon, nu bijna 2 maanden. Zelfs ik weet dat zo iets niet goed is.

Iemand enige tips voor me, voor ik hem terug breng na de winkel en weken moet wachten tot ik hem weer terug krijg.

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
ja, je kan in de market een app downloaden iets van rotate . Heb ik ook gedaan met me xperia x10 en sindsdien doet ie het weer perfect.

ps. volgens mij AutoRotate Switch

Verwijderd

Een simpele reboot zal het vast verhelpen en anders kan je altijd nog eens kijken of je 'm kan flashen.

Verwijderd

Topicstarter
Hey hey, Bedankt voor de tips :) _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vorige week naar de Vodafone store geweest met me mobiel, en zelfs daar konden ze niets voor me doen softwarematig. Het blijkt dat me moederbord van me mobiel niet lekker/ kapot is. Dus van daag ga ik me nieuwe mobiel ophalen.

Verschijnselen van kapot moederbord van de Samsung Galaxy S

[list]
[
  1. *]Spontaan zwart scherm
  2. Alle gegevens blijven staan op je mobiel (contact personen ect.) wanneer je de mobiel terug zet naar fabrieksinstellingen en/ of nieuwere androïde os op zet.
  3. Rotatiescherm stopt er mee spontaan. En een niet werkende auto rotatie.
  4. Niet gebeld kan worden (gelijk door geschakeld worden naar de voicemail mail) dit kan eventueel opgelost worden door vliegtuig modes even aan en uit te zetten.
  5. Problemen met bestanden afspelen, zelfs bestanden die de mobiel normaal wel afspeelt.