Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb die hele site van LG overhoop gehaald en zitten googelen maar er is totaal GEEN ondersteuning voor de Optimus 2x!!!

Ik schijn de LG PC Suite 4 nodig te hebben maar deze kan ik NERGENS vinden!

Kan iemand mij vertellen waar ik die suite kan downloaden of hoe ik uberhaupt mijn telefoon aan de pc kan koppelen? (massa opslag werkt niet bij LG). Ik heb nu lichtelijk spijt dat ik die telefoon gekocht heb.

Alvast bedankt!!!

[ Voor 0% gewijzigd door pven op 03-04-2011 21:37 . Reden: overbodige krachtterm verwijderd ]

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 15:56
Als je even in het LG Optimus 2X topic had gezocht had je de directe download link wel gevonden.

Verwijderd

De website van lg is niet goed om het zachtjes uit te drukken. Heb ook op de website gezocht naar drivers en optimus 2x. Als je zoekt op lgp990 vind je wel wat. Niet erg handig als er op de doos met koeieletters staat optimus 2x.

En in plaats van drivers moet je de lg mobile phone support tool downloaden... Die krijg ik trouwens niet aan de praat onder windows xp, ik krijg de melding bij het opstarten " already running lg mobile phone software update", verder gebeurt er niks. AAArrgggghhhh!!!!!

Er zou eigenlijk een standaard android usb driver moeten zijn.

HDMI output is wel geweldig

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
tip:

Als je in 'instellingen' naar 'instelling voor microSD...' gaat, dan zie je een knop 'alleen massaopslag'.
Als je deze aanvinkt, dan kan je wel de massa opslag gebruiken.

Usbkabel aansluiten, paar seconde wachten en voila. Je kan bestanden kopieren.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:47
Hang je lg eens aan je pc als massaopslag en kijk in de mappen op je lg zelf.. Alle software die je nodig hebt voor je pc staat op toestel....

Verwijderd

Bedankt voor de tip, als ik mijn sd kaart op massaopslag zet dan werkt het. Ik was bij instellingen niet verder gekomen dan verbinding 8)7
Pagina: 1