19 of 22 inch monitor ?

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammaski
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-03-2019
Hallo,

Ik wil een tweede monitor bij m'n 22 inch HP LP2275w. Deze gebruik ik voor grafische doeleinden. Het tweede scherm zou ik dan gebruiken voor email, tools vd programmas, ... .
Het verschil van prijs tss een 19 en 22 inch HP LE19(22)01w is maar 16 euro.
Kunnen jullie me raad geven om m'n keuze te maken ?

Yam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Hoe kunnen we jou raad geven? Het is jouw geld. 16 euro is voor mij helemaal niks, ik zou het wel weten. Maar wie weet moet jij een hele week eten van 16 euro :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 09:20
22" why? bigger IS better :)

En idd... wat is 16 euro?

[ Voor 34% gewijzigd door sbmuc op 25-03-2011 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

En ow ja, lees ook dit door: **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 12:09

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Ik zou hier een 22" naast zetten, dan maar even 16 euro bijleggen en wat minder naar de Mac Donalds :-)
Waarom? omdat 2 dezelfde schermen gewoon beter staat dan een kleine en een grote naast elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Voor 16 euro zou ik niet gaan bezuinigen, daar baal je later alleen maar van. Ook is het mooi om 2 dezelfde beeldschermen naast elkaar te hebben staan, maar zoals hierboven ook al is gezegd: Het is jouw geld.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 13-09 09:43
Om te vergelijken kun je naar mijn idee beter naar de resoluties dan 't formaat kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:01

Melkaz

Melkazar

dezelfde schermen gewoon beter staat dan een kleine en een grote naast elkaar
Hier sluit ik me bij aan. Aangezien je nu al een 22 inch scherm hebt is het wel netjes om er een tweede 22 inch met dezelfde resolutie erbij te plaatsen. OCD friendly ook nog!

Edit: Persoonlijk zou ik een resolutie van 1920 x 1080 belangrijker vinden dan de prijs :P

[ Voor 19% gewijzigd door Melkaz op 25-03-2011 08:16 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Spongerobie schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:12:
Waarom? omdat 2 dezelfde schermen gewoon beter staat dan een kleine en een grote naast elkaar
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn huidige setup bestaat uit 2 monitoren waarvan het verschil behoorlijk groot is, maar dat vind ik een fijne manier van werken.
Ik gooi op m'n 2e monitor (een 20" 4:3) een mediaplayer open, en op de primaire monitor (een 30" 16:10) ben ik aan het browsen en dat soort dingen.

2x 30" naast elkaar is niet werkbaar vind ik, ik vind een kleinere monitor ernaast een stuk prettiger.

Eigenlijk is het een triplemonitorsetup met een 10" 3:4 monitor erbij, maar dat telt niet echt

[ Voor 7% gewijzigd door TERW_DAN op 25-03-2011 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Terw_Dan schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 08:16:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn huidige setup bestaat uit 2 monitoren waarvan het verschil behoorlijk groot is, maar dat vind ik een fijne manier van werken.
Ik gooi op m'n 2e monitor (een 20" 4:3) een mediaplayer open, en op de primaire monitor (een 30" 16:10) ben ik aan het browsen en dat soort dingen.

2x 30" naast elkaar is niet werkbaar vind ik, ik vind een kleinere monitor ernaast een stuk prettiger.

Eigenlijk is het een triplemonitorsetup met een 10" 3:4 monitor erbij, maar dat telt niet echt
Nu heb jij het over 2x 30'', dit is toch een behoorlijk verschil tegenover de 2x 22'' die hij er dan zou hebben staan. Ik heb het met je eens dat 2x 30'' ook niet werkt, dat is gewoon TE groot. Daarentegen vind ik het wel mooi als je 2x 20'' of 22'' naast elkaar hebt staan, dat kan nog prima met die grootte beeldschermen.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tsja, dit is een kwestie van persoonlijke voorkeur. In dit geval zou ik de keuze iig niet van de prijs af laten hangen. De enige die dit besluit kan nemen ben jij zelf, dus dit topic heeft weinig nut :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.