Ik heb mij wat ingelezen en probeerde gisteravond mijn Q8200 op een Striker extreme wat op te peppen.
Ik heb kingston geheugen erin zitten.
Wanneer ik de FSB op 1600 zet, start de PC niet op. De bios piept niet, en ik moet resetten. Dan laadt ie de defaults en kunnen we verder.
Nu probeerde ik wat te varieren en heb voltages van geheugen (1.95) en processor (1.30) iets gezet naar wat ik zo overal lees, veilige waarden.
Tijdens de reboot kwam nu echter de melding:
"new cpu detected and romsip table update in process"
Deze bleef hangen. Do not press power of reboot stond er nog, maar na 15 minuten toch maar gedaan. Nu gaan de fans wel even draaien, maar geen piep, geen niks, geen beeld
Heb de cmos reset knop geprobeerd, maar ook niks. Heb ik iets stuk gemaakt?
Een manier om m weer tot leven te wekken?
Ik heb kingston geheugen erin zitten.
Wanneer ik de FSB op 1600 zet, start de PC niet op. De bios piept niet, en ik moet resetten. Dan laadt ie de defaults en kunnen we verder.
Nu probeerde ik wat te varieren en heb voltages van geheugen (1.95) en processor (1.30) iets gezet naar wat ik zo overal lees, veilige waarden.
Tijdens de reboot kwam nu echter de melding:
"new cpu detected and romsip table update in process"
Deze bleef hangen. Do not press power of reboot stond er nog, maar na 15 minuten toch maar gedaan. Nu gaan de fans wel even draaien, maar geen piep, geen niks, geen beeld
Heb de cmos reset knop geprobeerd, maar ook niks. Heb ik iets stuk gemaakt?