Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Iets meer info:
Welk moederbord heb je?
Op welke sata poort heb je m aangesloten (welke controller)?
Welke satadriver heb je geinstalleerd?
Welk moederbord heb je?
Op welke sata poort heb je m aangesloten (welke controller)?
Welke satadriver heb je geinstalleerd?
Moederbord is een GA-P55-USB3. Op het moederbord zitten twee grijze SATA poorten en zes blauwe. Ik heb hem in de eerste poort van de blauwe reeks gedaan.
Sata drivers heb ik niet geinstalleerd, heb gewoon Windows zijn gang laten gaan. Welke zou ik moeten hebben dan?
Sata drivers heb ik niet geinstalleerd, heb gewoon Windows zijn gang laten gaan. Welke zou ik moeten hebben dan?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ik denk eigenlijk dat dit niet heel vreemd is. De performance neemt toe naarmate je SSD groter is, omdat de controller dan misschien een soort van interne striping kan toepassen. Bekijk de reviews van tweakers.net maar eens, je ziet dat grotere SSD's steeds beter presteren.
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
Verwijderd
Ik trek met mijn SDD een corsair F60 gewoon de juiste waardes die aan gegeven staan in de pricewatch.
Dus dit klopt niet. Zeker zijn schrijven hoort veel sneller te gaan.
Zoek op internet het programma: Atto.
Een second opinion voor je snelheden.
Mijn SDD heeft wel eens tragere snelheden met een ander programma.
En waarom AHCI? Zet het eens op normal IDE modus.
Dus dit klopt niet. Zeker zijn schrijven hoort veel sneller te gaan.
Zoek op internet het programma: Atto.
Een second opinion voor je snelheden.
Mijn SDD heeft wel eens tragere snelheden met een ander programma.
En waarom AHCI? Zet het eens op normal IDE modus.
AHCI wordt aanbevolen door OCZ. Ik zou hem er dus gewoon op laten staan.
UNOX: The worst operating system
Verwijderd
Hoezo slechte resultaten? Lijkt me prima. 60GB Sandforce SSD is natuurlijk langzamer dan een 120/240GB model.
@j-tjuuhhh: laat je niet misleiden door ATTO; CrystalDiskMark en AS SSD geven je de echte performance. ATTO en IOmeter gaan uit van zero-write. Maar dat is natuurlijk fake omdat je geen SSD koopt om alleen maar nullen op te slaan. De opgegeven snelheden zoals 250MB/s is in de praktijk dus tussen de 35MB/s en 150MB/s voor Sandforce SF1200 (Vertex2) en tussen de 150 en 275MB/s voor de SF2000 (Vertex 3).
@j-tjuuhhh: laat je niet misleiden door ATTO; CrystalDiskMark en AS SSD geven je de echte performance. ATTO en IOmeter gaan uit van zero-write. Maar dat is natuurlijk fake omdat je geen SSD koopt om alleen maar nullen op te slaan. De opgegeven snelheden zoals 250MB/s is in de praktijk dus tussen de 35MB/s en 150MB/s voor Sandforce SF1200 (Vertex2) en tussen de 150 en 275MB/s voor de SF2000 (Vertex 3).
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 23:36 ]
Pagina: 1