Toon posts:

[hulp nodig] systeem video editing

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik kan me voorstellen dat de meeste tweakers zeggen na het lezen van dit topic: Zoek op google, of ga naar marktplaats. Echter, ik zoek iemand die me zorgvuldig kan helpen.

Ik ben op zoek naar een zelf samengesteld systeem voor video editing. Het mag (bijvoorbeeld) een hackintosh computer zijn (omdat ik graag werk met final cut), maar ook gewoon een windows systeem. (tweedehands imac, tweedehands macbook, geen probleem). Ik heb ongeveer 800 / 900 euro te besteden en het is voor mij lastig om een indicatie te hebben wat nu een goed video editing systeem is. Ik wil wel even benadrukken, ik hoef geen uber 'dikke' editing bak van 1500 euro, maar 'gewoon' iets waar ik mee overweg kan de rest van mijn studie.

Dus als iemand mij kan helpen met het samenstellen van een hackintosh (eventueel assembleren) of mij kan helpen met het samenstellen van en gewoon windowss systeem waar ik redelijk tot goed op kan video editen en gamen, zou ik dat heel erg op prijs stellen!

p.s: Ik ben heel erg aan het twijfelen om het editen op een laptop te doen in verband met school (extra mobiel etc) of op een desktop (meer kracht)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 22:58 ]

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-12 17:04
Ik wil niet lullig zijn, maar toch ga ik je door verwijzen naar de BBG.
Hier staan een reeks van systemen opgesteld, waaronder een multimediasysteem, welke volgens mij aan jou eisen voldoet. Neem een kijkje daar, kom je er echt niet uit, probeer het dan in een topic zoals hier.

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.