Toon posts:

Hoe database opvullen?

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik ben een website aan het maken waar gebruikers kunnen zoeken naar boeken en deze opslaan in een lijstje. Nu vraag ik me af hoe ik aan een boekendatabase geraak? Moet ik alle boeken ter wereld zelf in gaan geven of kan ik ergens een boekendatabase aanschaffen? Of beter nog, kan ik de databases van amazon/goodreads/... gebruiken?
Mvg,

naf10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het amazon lief vraagt dan kunnen ze wellicht een kopie van hun database geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:51:
als je het amazon lief vraagt dan kunnen ze wellicht een kopie van hun database geven.
Lief vragen staat hier gelijk aan een grote som geld betalen zeker ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:44

BCC

Amazon heeft een API voor waar je al je vragen over boeken aan kan stellen. Google heeft er ook een.

[ Voor 14% gewijzigd door BCC op 24-03-2011 20:54 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als je Amazon Associate wordt, dan kun je wel het een en ander doen met hun Product Advertising API. https://affiliate-program...sing/api/detail/main.html

Geen idee of dat voldoende is voor wat jij wilt.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je zult op de 1 of andere manier zelf je database moeten vullen of er 1 kopen. Zomaar content van anderen overnemen mag niet (copyright e.d.). Anyway, ik ga het topic dicht doen omdat het niks met software ontwikkeling zelf te maken heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 24-03-2011 21:21 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.