Toon posts:

problemen met Ipod

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vandaag een Ipod in 2e hands gekocht. Nu blijkbaar moet er 3x een verschillende code ingetikt zijn door iemand. Een komt erop: Ipod is geblokkeerd en daaronder verbind met itunes. Ik installeer itunes en verbind dan met de ipod en dan komt erop dat hij geen verbinding kan maken omdat er een toegangscode moet ingetikt worden. Nu dit is ook niet mogelijk want ik kan de code niet intikken. IS het mogelijk om deze te resetten op de een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Terug naar de verkoper, dus. Laat die het maar oplossen, want anders gaat het om omzeilen beveiliging :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Welkom op GoT! Ik moet je helaas teleur gaan stellen met de mededeling dat ik je topic ga sluiten, omdat het niet voldoet aan de richtlijnen (die hier te lezen zijn) die we hier op GoT hanteren. Zo is het onduidelijk om welk type iPod het gaat, of je Windows of Mac OSX gebruikt, en wat je zelf al hebt gedaan om tot een oplossing te komen.

Ik denk overigens dat je met deze Google zoekopdracht best een eind kan komen. :)

Maar dit topic gaat helaas dus dicht.

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.