Dmv getalnotatie 0 vervangen door blanco

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil in Excel 2007 dmv celeigenschappen, tabje getal en dan aangepast het getal 0 vervangen blanco. Hoe doe ik dit? Ik heb me al helemaal suf gegoogled, maar kan niks vinden. Ik wil dit gebruiken in een grafiek dus nullen uitzetten of vervangen gaat niet werken.

Groet,
Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:33:
Hoi,

Ik wil in Excel 2007 dmv celeigenschappen, tabje getal en dan aangepast het getal 0 vervangen blanco. Hoe doe ik dit? Ik heb me al helemaal suf gegoogled, maar kan niks vinden. Ik wil dit gebruiken in een grafiek dus nullen uitzetten of vervangen gaat niet werken.

Groet,
Alex
Is het niet gewoon simpeler om de kolommen/rijen met nullen erin gewoon niet te selecteren als chart data, of begrijp ik je verkeerd ?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Een leeg getal, is geen getal. Dus een 0 klopt exact met de cel-eigenschap die je zelf gezet hebt.

Ik denk dat je het moet zoeken in hoe je de grafiek maakt, en daar een if/als in mikken dat ie alleen getallen moet gebruiken als ze niet gelijk zijn aan 0:

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad mag 0 semantisch niet gelijk zijn aan leeg. Als je het toch wilt: celeigenschappen zijn voorwaardelijk te maken.

###;###;"";"Bla"

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)