Verwijdert worden uit Google zoekresultaten

Pagina: 1
Acties:
  • 889 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-05 12:06
Ik weet niet of ik dit in de juiste pagina plaats maar ik wil verwijderd worden met bepaalde gegevens van mij uit de google zoekresultaten op websites van derden.
Wat ik hiervoor tot op heden heb gedaan is meerdere malen melding hiervan gemaakt bij Google, maar tot op heden zijn deze sites nog niet verwijderd. Deze meldingen betreffen spam meldingen.
De standaardpagina waarbij ik kan aangeven dat mijn naam vermeld staat werkt namelijk al maanden niet.

Weet iemand een oplossing of een manier om direct contact op te nemen met Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Volgens mij moet je bij de eigenaar van de site(s) zijn, en voordat je dan uit de cache van google bent verdwenen, ben je ook maanden verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Dit is niet zomaar mogelijk. De content zal dan of van het web moeten worden verwijderd of je zal de pagina waarop de ongewilde inhoud staat moeten aanpassen zodat de spiders van google deze niet meer mee zullen nemen.

Google verwijderd alleen in zéér uitzondelijke gevallen pagina's op aangeven van derden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
Ja het is alleen jammer dat ik de webmasters al tientallen keren heb gemaild maar die site niet meer actief is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361130

Je kunt de provider van de website proberen (hun abuse@ adres). Dat wil nog wel eens helpen.
Reageren die dan nog niet, dna wil bluffen met juridische stappen vooral bij Amerikaanse providers nog wel eens werken.
Zo heb ik ook wel eens iets off-line gekregen bij een niet meewerkend persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
En bestaat er geen mogelijkheid direct contact op te nemen met Google Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 20:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Google zal weinig doen, als de orginele tekst nog gewoon op internet staat. Je zal het eerst van internet weg moeten laten halen, alvorens voor de cache bij google een poging te wagen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
Ja goed maar hoe kan dat als de website niet meer actief is en de contactdetails blijkbaar nergens meer overkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan kun je het dus proberen bij de hostingprovider van die site. Die is misschien wel dmv een whois te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
Misschien zeg ik iets heel doms maar hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 22:06
Die is wel flauw zeg. Je kunt ook gewoon zeggen dat de TS moet zoeken op WHOIS.

[ Voor 84% gewijzigd door IEF op 11-04-2011 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-05 11:31

IEF

Why so serious?

@TS: Sorry, maar dit is wel heel erg basic. Ook als je een advies krijgt om WHOIS informatie te gebruiken, gebruik dan gewoon Google ipv schaapachtig 'hoe doe ik dat' te vragen.

Eigen inzet is het motto.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.