• Amd-Vozzie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-05-2017
Hopelijk ben ik niet de enige, maar tot nu toe hebben mijn huisgenoot en een maat van me er ook last van. Sinds een uur of 3 heb ik in Groningen (9711) geen ontvangst meer met m'n Iphone. Soms komt er een zwakke 2g verbinding binnen maar die valt net zo snel weg als dat hij gekomen is!

Ik heb al even gegoogled, maar ik heb niets kunnen vinden op het gebied van werkzaamheden/storingen..

Is er iemand die het zelfde probleem heeft?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hier in Eindhoven geen problemen heb gewoon 3G / HSDPA verbinding, dit lijkt me niet meer dan een lokaal probleempje met een zendmast aangezien er verder ook nog geen meldingen over te vinden zijn. Denk dus dat je beter even T-Mobile kan bellen en eventueel zorgen dat je huisgenoten ook bellen.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 07:42
Ik zit ook in Groningen, geen problemen met de verbinding. Afwisselend 3G/H.

• Amd-Vozzie
Helaas gaat bellen op dit moment dus nogal lastig ;) Ik wacht het nog even af, de enige aanleiding voor dit topic was slechts om te peilen of er meer mensen waren die er last van hadden :-)

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-11 21:37

Ryber

'Raaiber'

In Zwolle ook geen enkel probleem hoor :). Volle ontvangst met HSDPA verbinding ( @ Galaxy S ). Bij iPhones kan het ook wel eens helpen om je netwerkinstellingen te herstellen.

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

• Amd-Vozzie
Ryber schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:06:
In Zwolle ook geen enkel probleem hoor :). Volle ontvangst met HSDPA verbinding ( @ Galaxy S ). Bij iPhones kan het ook wel eens helpen om je netwerkinstellingen te herstellen.
Bedankt! Ik zal het zo even uitproberen!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 17:52
Arnhem / Achterhoek ook geen problemen met T-Mobile.

• Amd-Vozzie
Het herstellen van de netwerkinstellingen mocht ook niet baten.. Hopelijk is het snel opgelost!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
@Amd-vozzie
Zou je via de dekkingskaart op de T-Mobile website je klacht aan ons willen doorgeven? Mijn collega van de klantenservice neemt dan binnen 5 werkdagen telefonisch contact met je op.

Cindy
T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voortaan graag eerst even de klantenservice bellen voor je zo'n topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.