Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] tag/producten-que net als moderatie-que

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-11 11:07
Beste Devvers,

Enige tijd geleden is het toevoegen van tags en producten bij topics gaan behoren tot de mogelijkheden. Eerst was iedereen dol enthousiast maar nu lijkt dit toch een beetje verwaterd te zijn. Vanwege het feit dat het nog wel eens vergeten wordt tags en producten toe te kennen aan topics, is het misschien een idee om alle open topics in het forum die nog niet voorzien zijn van een tag/product op te bouwen in een tag/producten-que net zoals dat gebeurt op de frontpage bij de moderatie-que.

einde bericht _/-\o_

discogs

• loewie1984
niemand van de devvers die hier iets op kan/wil roepen? -O-

discogs

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

crisp

Devver

Pixelated

Of een topic al-dan-niet voorzien is van tags is in de topiclistings zelf al te zien. Veel oudere topics (met name topics van voor de invoering van het tag-systeem) zullen inderdaad niet voorzien zijn van tags, maar dan praat je over een dusdanige hoeveelheid dat een queue geen praktische toevoeging zal zijn.

Wat betreft het koppelen aan producten is het praktisch onmogelijk om automatisch te bepalen of een topic gerelateerde producten zou moeten hebben (dan zouden we het koppelen ueberhaupt al automatisch doen), dus een queue daarvan aanleggen is dan ook niet uitvoerbaar.

Daarbij staan er een aantal veranderingen op stapel die uiteindelijk het 'taggen' van topics en het voorzien van product-relaties zal moeten gaan vereenvoudigen.

offtopic:
en gefeliciteerd!

Intentionally left blank

• loewie1984
crisp schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:35:
Of een topic al-dan-niet voorzien is van tags is in de topiclistings zelf al te zien. Veel oudere topics (met name topics van voor de invoering van het tag-systeem) zullen inderdaad niet voorzien zijn van tags, maar dan praat je over een dusdanige hoeveelheid dat een queue geen praktische toevoeging zal zijn.
Eensch, echter ten tijde de introductie van tags bij topics, werd er veel gebruik gemaakt van de functie. Nu zie ik dat langzamerhand toch weer een beetje in de vergetelheid raken. Tuurlijk zullen er veel 'tweakers' zijn die weten hoe men een topic volgends de regels en beleid aan moet maken en daarbij gekoppelde producten én tags niet uit het oog verliezen. Wat een goed iet is, echter denk ik dat het gros, slechts alleen een topic aanmaakt en niet verder kijkt dan hun neus lang is.
Wat betreft het koppelen aan producten is het praktisch onmogelijk om automatisch te bepalen of een topic gerelateerde producten zou moeten hebben (dan zouden we het koppelen ueberhaupt al automatisch doen), dus een queue daarvan aanleggen is dan ook niet uitvoerbaar.
OK, kan ik begrijpen. Jullie hebben al op sommige subfora bepaalde topics uitgesloten van tags, dit zullen jullie ook wel met productkoppelingen doen. Waarom er dan niet vanuit gaan dat elk nieuw topic in 'Harde Waren' een productkoppeling toegewezen zou moeten krijgen en indien dit niet het geval is, een soort 'opt-out' button maken voor dat topic, zodat ie uit de queu verdwijnt?
Daarbij staan er een aantal veranderingen op stapel die uiteindelijk het 'taggen' van topics en het voorzien van product-relaties zal moeten gaan vereenvoudigen.
We wachten geduldig af :)
offtopic:
en gefeliciteerd!
offtopic:
danke!

discogs

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

loewie1984 schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:41:
[...]

Eensch, echter ten tijde de introductie van tags bij topics, werd er veel gebruik gemaakt van de functie. Nu zie ik dat langzamerhand toch weer een beetje in de vergetelheid raken. Tuurlijk zullen er veel 'tweakers' zijn die weten hoe men een topic volgends de regels en beleid aan moet maken en daarbij gekoppelde producten én tags niet uit het oog verliezen. Wat een goed iet is, echter denk ik dat het gros, slechts alleen een topic aanmaakt en niet verder kijkt dan hun neus lang is.
Dat zou ook kunnen betekenen dat de huidige implementatie van tags gewoonweg te weinig meerwaarde biedt, en als dat zo is (en dat speelt denk ik zeker een rol) dan kunnen we denk ik beter daar eerst onze aandacht op focussen dan op het creëeren van een feature die vervolgens ook amper gebruikt zal worden zolang het primaire probleem niet opgelost is :)
[...]

OK, kan ik begrijpen. Jullie hebben al op sommige subfora bepaalde topics uitgesloten van tags, dit zullen jullie ook wel met productkoppelingen doen. Waarom er dan niet vanuit gaan dat elk nieuw topic in 'Harde Waren' een productkoppeling toegewezen zou moeten krijgen en indien dit niet het geval is, een soort 'opt-out' button maken voor dat topic, zodat ie uit de queu verdwijnt?
Je praat waarschijnlijk wel over behoorlijk wat topics, en ik ben er niet van overtuigd dat je makkelijk kan zeggen dat de meerderheid van topics in bepaalde fora een productkoppeling zou moeten hebben.
[...]

We wachten geduldig af :)
:Y

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Voor nu dus wontfix

Intentionally left blank