[automatiseren] aanpassen van favoriten in IE

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een server staan waar verschillende gebruikers op zitten. Deze gebruikers hebben in internet explorer allemaal de zelfde favorieten. Nu zou ik graag een systeem hebben waarbij, 1 van deze gebruikers ,1 van zijn favorieten, aanpast deze ook automatisch bij alle andere worden aangepast. Dit kan elke gebruiker zijn ( eventueel kan er een bestandje, programma ergens in een publieke map op de server staan die dit toelaat).
Dit is deel 1.
Verder zou ik aan deze favorieten ook de gebruikersnamen en wachtwoorden willen koppelen van deze sites zodat er automatisch word ingelogd.
Ziet er iemand een oplossing om dit te doen?
Mijn eerste idee was een een structuur op te zetten met batch bestandjes, maar dit is waarschijnlijk te complex om op deze manier te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:59

JaQ

Is dit een grap?

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 12:29
waarom zou je dit willen bereiken (wachtwoorden delen ed)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Via registry kan je toch de locatie veranderen van je favorieten? Die zet je naar een netwerkschijf, daar alle favorieten, iedereen krijgt dan altijd dezelfde te zien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank u dit is inderdaad een goed oplossing.
De reden waarom ik dit zou doen is omdat dit verschillende kassa's zijn, deze moeten allemaal naar een paar sites kunnen waarvan de pasworden regelmatig veranderen dus dit is wel nuttig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:59

JaQ

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:42:
Dank u dit is inderdaad een goed oplossing.
De reden waarom ik dit zou doen is omdat dit verschillende kassa's zijn, deze moeten allemaal naar een paar sites kunnen waarvan de pasworden regelmatig veranderen dus dit is wel nuttig
windows integrated authentication? (oftewel: authenticeren op basis van domeingebruikers?) of een andere SSO oplossing?

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Moet het perse internet explorer zijn? Anders Firefox 4 met sync functionaliteit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1