Toon posts:

*SPAM* en innovatieve multimedia gadgets

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

Verwijderd

Topicstarter
Enkele maanden geleden kocht ik op *knip* (zowel een Belgische als Nederlandse) webshop een Cowon J3 32GB MP3 speler. Een verrekt goed speeltje. Ik kocht er mij oortjes bij en een micro SD kaartje en alles werd binnen 24u geleverd, dus ik tevreden :)

Enkele weken later kreeg ik een mailtje in verband met de Harman Kardon Soundsticks. Heel mooi design, twee boxen, subwoofer en heb onmiddellijk mijn originele geluidsinstallatie buitengegooid. Toen ben ik langzamerhand wat gaan rondkijken op de site en wat mij direct opviel.. dit is echt een online winkel zonder veel tralala, heel clean en to the point, een beetje de mentaliteit van: dit is onze winkel, we verkopen enkel innovatieve producten, we gaan niet alle merken verkopen van alle producten, maar echt heel niche gericht.

Zo ga je volgens mij als audiofiel geen iPod kopen, maar een Cowon; je gaat geen Bose kopen, maar Harman Kardon; de iPad tegenover een Archos internet tablet laat ik nog in het midden. En net daarom kan *knip* mij zo bekoren. Ze doen waar ze goed in zijn, beheersen de niche markt, hebben meestal de laagste prijzen en een heel persoonlijke service.

Nu laatst ontdekte ik de Revo Heritage internet radio: *knip*. Deze ga ik nu binnenkort aanschaffen denk ik. Wat een design, wat een pronkstuk voor in je huiskamer, als de geluidskwaliteit wat goed zit (en volgens enkele reviews die ik reeds gelezen heb lijkt dat wel zo) is dit gewoon een fantastisch toestel.

Wat ik wil zeggen is dat als je even de tijd neemt om deze site te ontdekken, om hier en daar eens door te klikken, een productje dat je misschien nog nooit eerder gezien hebt even van dicht te bekijken... dat dit dan echt een paradijs is voor de liefhebbers ... Een kubusje dat je op z'n zij moet kantelen om het radiostation te wijzigen of moet kantelen om het volume aan te passen; Een draadloos multiroom geluidssysteem voor nog geen 1000 euro; Een digitale fotokader met drie frames in plaats van 1... Allemaal zaken die ik leuk vind en zelden ergens anders tegenkom.

Hoe dan ook, ik ben ondertussen vaste klant geworden en vroeg me af of er nog mensen zijn die deze webwinkel kennen en even enthousiast zijn als mij? :)

*knip*

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 24-03-2011 14:14 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:50

FeaR

In GoT we trust

Voor dit soort dingen hebben ze op Tweakers de Pricewatch Shopreviews uitgevonden. Dit soort dingen horen niet op het forum thuis. Plus dat het wel heel erg naar spam riekt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.