• darkmen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-01 11:44
Geachte medetweakers,

Ik ben deze week van een core i7 920 overgestapt naar een core I7 2600 met een Asus moederbord P8P67 LE met 8 GB Werkgeheugen.

Alles netjes ingebouwd.

Als volgt windows geinstalleerd zonder problemen, maar daarna begon het probleem ik probeer mijn videokaart te installeren dit gaat zonder probleem.

Maar dan reboot je de pc en je wilt weer inloggen op je desktop dan gaat het beeld direct of na een paar minuten op zwart. Toen dacht ik het ligt waarschijnlijk aan de NVIDIA driver ik een oude driver geprobeerd en zelfs de beta driver maar niets hielp.

Aangezien dat ik in een computerzaak werk heb ik een andere videokaart geprobeerd, een asus gt430 maar deze gaf hetzelfde probleem.

Daarna heb ik het mainboard gewisseld met een andere ook nog een andere processor geprobeerd maar niets of wat ook helpt.

Daarna heb ik even gekeken als het met AMD Radeon 6850 werkt en waarachtig dit werk.

Ik heb lopen googlen de hele week maar nergens geen of enkele oplossingen kunnen vinden.

Dus mijn vraag is komt iemand dit bekent voor heeft iemand hier een oplossing voor of is dit echt een conflict tussen het mainboard en de videokaart.

Voor die goede orde zal ik mijn specs ook even neerzetten:

Asus P8P67 LE Core i7 2600 2 x kingston 4 gb ddr3 geheugen point of view gtx 470 crucial C300 Samsung 320,750 Seagate 1 TB 2X DVD optical geluidskaart Asus en een TV Kaart Hauppauge Be Quit 600 watt voeding