Toon posts:

Reparatie 'Vintage' tuner Toshiba

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oudje Toshiba ST-910 heeft gisteren de gedeeltelijke geest gegeven: bij het inschakelen krijg ik wat rare display symbolen en geen geluid meer. Is er in België, Nederland of bij gebrek, in de rest van de wereld nog iemand die dit oude besje zou kunnen reparareren? Ik beschik over ALLE (dus ook de repair) manuals.
Ik moet nu noodgedwongen radio luisteren op een Sony keukensetje.
:?

Verwijderd

Oei, dat is inderdaad een zeldzaam beestje !
Hier en daar is wel een hersteller te vinden van hi-fi toestellen. Hangt er ook van af vanwaar je bent.
Ikzelf doe ook wel wat kleine herstellingen. Waarschijnlijk is de voeding defect gegaan door de jaren heen.

Indien interesse, mag je het apparaat opsturen en dan kan ik een kijkje nemen, ik werk ook samen met een
electronicabedrijf die herstellingen uitvoert. Daar kunnen we desnoods bestek voor herstelling aanvragen.

Op men site vindt je mijn contactgegevens, of een mailtje sturen voor meer info.

Succes !

vrgr.

Frederic

Verwijderd

Je username is al wel voldoende lijkt me, stukje spam mag je achterwege laten...

[ Voor 74% gewijzigd door FeaR op 24-03-2011 21:45 ]

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:17

Xanax959

relax...

Ik heb mijn geliefde svhs recorder wel eens naar anne doedens in eelde gebracht. Ze zijn er heel lang mee bezig geweest, maar helaas waren alle elco's stuk door een productiefout. Positief puntje, ze werken volgens "no cure no pay" :)

Atari portfolio Dos 2.11