Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FF3.6/IE8]Word automatisch doorgestuurd bij openen website

Pagina: 1
Acties:

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
Beste Allemaal,

Ik heb een raar probleem.
Als startpagina gebruik ik iGoogle met onderandere ook iets van geenstijl.nl. Als ik dan op een artikel klik om naar de site van geenstijl.nl te gaan krijg ik de volgende foutmelding.

Je ziet hier duidelijk een 404 van google. Als je dan bijvoorbeeld naar http://google.com/derpherpderp krijg je de zelfde foutmelding. Ik dacht dat het aan Firefox lag. Dus met IE8 ook geprobeerd. Daar krijg ik het zelfde resultaat! Bij andere computers hier in het netwerk die over de zelfde internetverbinding gaan werkt wel alles normaal.

Het probleem treed willekeurig op, dus na het typen van dit bericht zou het weer normaal kunnen werken. Ook heb ik het zelfde eens gehad met tweakers.net.

In mijn router kan je regels instellen die je volgens mij kunnen doorverwijzen. Ook dat heb ik gecheckt maar dat staat allemaal uit.

Me AVG virus scannen kan me ook vrij weinig vertellen en zegt dat alles in orde is.

Even wat informatie:
Installatie: Win7 32 Bits / Firefox 3.6 / IE8
Router: Linksys WRT320N
Provider: Lijbrandt

Iemand enig idee, waar dit aan kan liggen?
B.v.d.

Hallo!

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
Ik had na dit bericht even geen last van het bovenstaand probleem, maar nogsteeds word ik naar verkeerde sites gestuurd. Als ik op dit moment mijn Gmail wil openen stuurt FF en IE me door naar "login.live.com". Laatst hitman nog gedraaid en die kon niks vinden. Me AVG zegt ook vrij weinig.

Weet niemand hoe dit kan komen?

EDIT:
- Net geupgrade naar FF4.0 en daar het zelfde probleem.
- Router gereset maakte ook niks uit...

[ Voor 14% gewijzigd door Yoram op 11-04-2011 23:12 ]

Hallo!

• BWBzz
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-11 11:55
Al geprobeerd cookies en tijdelijke internetbestanden te verwijderen?