Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Statistieken downloads bijhouden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben functioneel beheerder van een aantal systemen en heb wat problemen met het aanmaken van statistieken van een website.

Op deze site staan pdf bestanden en ik wil bijhouden hoe vaak ze gedownload worden, van welk ipadres (zodat ik onderscheid in internet/intranet kan maken) en dergelijke.

Nu heb ik op de server het pakket Weblog Expert draaien, maar de statistieken over het aantal gedownloade pdfjes klopt niet blijkt uit testen. De uitkomsten vond ik ook al erg laag, er mist gewoon 90% aan gegevens.

Ik ben nu op zoek naar een pakket die dit wel kan. Heeft iemand een goede tip? Verder dan Weblog Expert komt onze ict afdeling niet en ik ben niet op de hoogte van de markt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 11:01 ]

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wij gebruiken daar AWstats voor. Werkt prima.
Je kan daar alleen niet per file uitsplitsen welke ip adressen een specifieke file gedownload hebben, vonden wij ook niet zo interresant.

Can`t live without the mods

Verwijderd

Topicstarter
siepeltjuh schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:28:
Wij gebruiken daar AWstats voor. Werkt prima.
Je kan daar alleen niet per file uitsplitsen welke ip adressen een specifieke file gedownload hebben, vonden wij ook niet zo interresant.
Het belangrijkste is om te zien hoevaak een pdf wordt gedownload. Dat is daarmee wel goed te zien? Met die gegevens worden namelijk managementbeslissingen genomen. De ip adressen zijn voor ons ook minder interessant.

Ik ga er naar kijken, dank voor de tip.