Sindskort heb ik voor mijn bedrijf een site gelanceerd, waarop ook een pagina staat met een van YouTube embedded video: *weg*
Via de QR code op mijn visitekaartje kom je op deze pagina, vooral bedoeld voor je mobiel dus.
Probleem is nu dat mijn HTC Legend op Android 2.2 deze niet weergeeft, ik krijg de foutmelding:
"Adobe Flash: Type gegevens wordt niet ondersteund"
Op een andere telefoon, Samsung Galaxy S, werkt ie wel, maar komt er eerst de melding "Video is niet geoptimaliseerd voor mobiel".
Op iPhone werkt 't wel.
Ik ben nu dus op zoek naar een oplossing voor het optimaliseren van deze video voor mobiel, zodat deze wel getoond wordt.
Iemand een idee?
Ik waardeer het zeer.
Groet,
Thijs
Via de QR code op mijn visitekaartje kom je op deze pagina, vooral bedoeld voor je mobiel dus.
Probleem is nu dat mijn HTC Legend op Android 2.2 deze niet weergeeft, ik krijg de foutmelding:
"Adobe Flash: Type gegevens wordt niet ondersteund"
Op een andere telefoon, Samsung Galaxy S, werkt ie wel, maar komt er eerst de melding "Video is niet geoptimaliseerd voor mobiel".
Op iPhone werkt 't wel.
Ik ben nu dus op zoek naar een oplossing voor het optimaliseren van deze video voor mobiel, zodat deze wel getoond wordt.
Iemand een idee?
Ik waardeer het zeer.
Groet,
Thijs
[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 24-03-2011 10:15 ]