Help!! (Ilock)

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Zojuist Ilock geinstalleerd via Cydia.

http://blog.alltechrelate...-iphone-that-much-better/

Dat ging helemaal goed, ik heb hem geactiveerd en aangezet. Daarna heb ik mn Iphone gelocked.
Maar ik kan nu helemaal niet meer unlocken! Als ik op de home knop druk zie ik m'n achtergrondplaatje van het lockscreen en bovenin de tijd en de statusbalk (bereik etc.), verder niets! Nergens iets om verder te komen..

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10 23:03
Je kan altijd nog de laatste backup terugzetten via itunes (maar dat als laatste optie).
Wat doet je iphone na een reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Volgens mij was er ook nog een trick om hem alsnog te unlocken (iets via emergency)... zal zo eens kijken

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
Pfff.... Een reboot hielp.. Haha gelukkig kan het soms eenvoudig zijn.
Ik kon gewoon weer inloggen met een code. Heb Ilock meteen uitgezet en ga hem nu deinstalleren denk ik. Ben er een beetje bang van geworden. :/

Bedankt voor de (achteraf voor de hand liggende) tip!

[ Voor 11% gewijzigd door tbenschop2 op 24-03-2011 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:59

Wish

ingwell

Overigens staan in hetzelfde artikel verschillende wijzen waarop je het ongedaan kon maken....

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
AndroidLock XT Moet je eens voor zoeken deze gebruikte ik altijd op mijn iphone, volgens mij is hij tegenwoordig betaald? Moet je je even de source zoeken waar je die betaalde versie gratis kan krijgen ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
Wish schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:37:
Overigens staan in hetzelfde artikel verschillende wijzen waarop je het ongedaan kon maken....
Het me totaal onduidelijk naar welk artikel je verwijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
Timmiewimie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:37:
AndroidLock XT Moet je eens voor zoeken deze gebruikte ik altijd op mijn iphone, volgens mij is hij tegenwoordig betaald? Moet je je even de source zoeken waar je die betaalde versie gratis kan krijgen ;]
Het lijkt me nog steeds een handig programmaate, het is veel makkelijker om een zelf te bepalen vingerbeweging op het scherm te maken ipv eerst slide to unlock en dan nog een code.

Androidlock XT kan ik ook nog wel even proberen. Jammer dat beide apps geen retina ondersteunen! Het ziet er zo knullig uit met die grote pixels (kan ook geen HD themes vinden voor deze 2 apps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien het inmiddels is opgelost, kan dit topic op slot. Maar zorg de volgende keer wel voor een wat beschrijvender topictitel.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.