Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:20
Het nieuwe vlaggeschip van HTC, de Thunderbolt, is eindelijk uit in de VS op het 4G LTE netwerk van Verizon.

Aangezien ik op dit moment voor een half jaar in de VS verblijf zit ik er aan te denken om dit toestel aan te schaffen.

Voor $15 zijn officiele unlock codes aan te schaffen op basis van IMEI nummer en sinds een paar dagen is ook de 'one-click' root en s-off patches uitgekomen, waardoor ik in theorie deze telefoon compleet vrij naar Nederland kan halen.

Mijn vraag is echter, hoe zal deze phone presteren op de Nederlandse netwerken? Er is nogal een verschil tussen Europese en Amerikaanse netwerken en wij zijn nog een flinke stap verwijderd van 4G dekking. Kan ik uberhaupt deze telefoon in Nederland gaan gebruiken met mijn Nederlandse provider, wat zal de snelste data-dekking zijn? 3G? Zal dat ten koste gaan van het gebruiksgemak van de telefoon?

Sorry als mijn vraag wat knullig overkomt, ik ben niet 100% bekend met de kenmerken van de Amerikaanse en Europese netwerken en hoe deze ondersteund worden.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

CU2morO schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:16:
Sorry als mijn vraag wat knullig overkomt, ik ben niet 100% bekend met de kenmerken van de Amerikaanse en Europese netwerken en hoe deze ondersteund worden.
Ten eerste moet je uit zien te vinden (htc.com) of dat toestel gsm of cdma ondersteund. In europa hebben we alleen maar gsm. Als het daadwerkelijk een gsm toestel is moet je zien uit te vinden (weer htc.com) welke gsm frequenties het ding ondersteunt, en hoe dit overeenkomt met Nederlandse providers (zie wikipedia.com).

[ Voor 4% gewijzigd door job op 24-03-2011 08:24 ]

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Die is alleen cdma dus dat gaat niet werken in de EU

Systeem Specs

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

nevermind

[ Voor 95% gewijzigd door job op 24-03-2011 19:29 ]