Beste mede tweaker,
Binnenkort worden de onderdelen voor mijn HTPC geleverd.
Ik wil hier Windows 7 op gaan draaien welke het volgende moet gaan doen:
XBMC
sabNZBd+
FTP Server
wakeup on lan (voor FTP)
Windows updates alleen 's nachts en niet automatisch herstarten
eens in de x tijd om 03:00 automatisch herstarten
Om hem zo snel mogelijk te houden en licht wil ik mijn Windows 7 Ultimate, welke ik heb, aanpassen zodat deze veel onzin welke ik nooit ga gebruiken (printers, fax, drivers voor Nvidia of Intel (wordt AMD systeem), games, windows media player, windows media center, bitlocker enz.) uitschakelen/verwijderen.
Na wat zoekwerk op internet kwam ik achter het programma vLite en RT7 Lite.
vLite krijg ik niet aan de praat, blijft zeuren over een windows ding welke ik wel geinstalleerd heb maar volgens dat programma niet.
Dus via RT7 Lite geprobeerd.
Hier heb ik het een en ander uit kunnen schakelen, en daardoor is m'n .iso geslonken van 4,4GB (originele iso van dvd, naar 2,4GB (veel talen ed verwijderd)
Nu wil ik hem testen in WVM maar krijg ik een error dat bestand \windows\system32\DRIVERS\AtiPcie.sys niet gevonden kan worden. Maar ik heb niets wat met Ati te maken heeft verwijderd.
Nu mijn vraag, Wat doe ik fout?
Geen RT7 Lite gebruiken maar iets anders?
Helemaal gene Lite willen maken en na de installatie alles verwijderen (hoe?)
bepaald vinkje in RT7 Lite fout gezet?
Binnenkort worden de onderdelen voor mijn HTPC geleverd.
Ik wil hier Windows 7 op gaan draaien welke het volgende moet gaan doen:
XBMC
sabNZBd+
FTP Server
wakeup on lan (voor FTP)
Windows updates alleen 's nachts en niet automatisch herstarten
eens in de x tijd om 03:00 automatisch herstarten
Om hem zo snel mogelijk te houden en licht wil ik mijn Windows 7 Ultimate, welke ik heb, aanpassen zodat deze veel onzin welke ik nooit ga gebruiken (printers, fax, drivers voor Nvidia of Intel (wordt AMD systeem), games, windows media player, windows media center, bitlocker enz.) uitschakelen/verwijderen.
Na wat zoekwerk op internet kwam ik achter het programma vLite en RT7 Lite.
vLite krijg ik niet aan de praat, blijft zeuren over een windows ding welke ik wel geinstalleerd heb maar volgens dat programma niet.
Dus via RT7 Lite geprobeerd.
Hier heb ik het een en ander uit kunnen schakelen, en daardoor is m'n .iso geslonken van 4,4GB (originele iso van dvd, naar 2,4GB (veel talen ed verwijderd)
Nu wil ik hem testen in WVM maar krijg ik een error dat bestand \windows\system32\DRIVERS\AtiPcie.sys niet gevonden kan worden. Maar ik heb niets wat met Ati te maken heeft verwijderd.
Nu mijn vraag, Wat doe ik fout?
Geen RT7 Lite gebruiken maar iets anders?
Helemaal gene Lite willen maken en na de installatie alles verwijderen (hoe?)
bepaald vinkje in RT7 Lite fout gezet?
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1