Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 20:11
Hallo,

Ik heb dus een paar weken een hoesje, en ik kreeg er bij de T-Mobile winkel een gratis hoesje bij van Valenta, maar die is blijkbaar niet geschikt voor de grijze Desire's, en geeft daarop af. Nu heb ik dat dus ook op mijn Desire Z, het is nog niet zo heel erg, maar je ziet het al wel vrij goed. Zijn er misschien Deisre (Z) eigenaren die hetzelfde hadden en dit eraf hebben gekregen? En zo ja, met wat voor een spul?

Dit effect dus:

linken naar een verkoopsite is niet toegestaan.

Alleen bij mij is het een stuk minder, maar toch best wel storend..

Bedankt. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bullet NL op 23-03-2011 22:39 ]

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:25
Ik heb precies hetzelfde en ben ook wel benieuwd hoe je dit eraf kan krijgen!

• J0ey
Ah, heb je het hoesje ook bij je Desire Z gekregen? Sorry voor de MP link, zal morgen even een ander plaatje opzoeken.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-11 19:12

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Volgens mij is dit er niet meer af te krijgen, werk zelf in een telecomshop en kregen ook klanten terug die dit probleem ook hadden...
Vooralsnog hebben wij het alleen met de normale Desire gehad en niet met de Z versie... Het staat trouwens ook aangegeven op de doos van het toestel ( of dit bij de Desire Z is weet ik niet)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• J0ey
Oke, dat is wel minder dan! Leuk dat ik er een hoesje bij krijg wat mijn toestel beschadigd. :-( Ik las wat tips over pure alcohol, misschien dat dat werkt?

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-11 19:12

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Alcohol is wel meteen erg drastisch , ik zou me eerst even goed verdiepen dus op internet even rondkijken.
Je bent duidelijk niet de enige met het probleem en als de T-mobile een beetje schappelijk is kunnen ze misschien ook nog wat voor je betekenen ( cover laten omwisselen?)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• J0ey
De cover zit op het toestel vast. Het gaat dus over het grijze gedeelte, wat je er niet af kan halen.. Ik weet ook niet of alcohol goed of slecht is, vandaar dit topic. :P

• J0ey
Ik kan de TS niet meer bewerken, dus even zo:

Afbeeldingslocatie: http://i189.photobucket.com/albums/z202/JoeyLeppers/Desire.jpg?t=1300975567

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-11 09:46
Ik heb dit effect ook op mijn donkere (brown, volgens HTC) Desire, met een Valenta hoesje.
Ik heb wel het idee dat je het met een vochtige vinger er zo af kan wrijven, maar dat kan ook komen omdat je het op mijn zwarte achterkant toch al niet zo duidelijk kan zien.

• J0ey
Dat lukt bij mij niet, al even geprobeerd, maar geen succes gehad.. Heb net het HTC hoesje ontvangen. _/-\o_ Stuk beter dan het Valenta hoesje gelukkig.

Nu nog de streep van m'n Desire Z afkrijgen. :S

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:28
J0ey schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:07:
Dat lukt bij mij niet, al even geprobeerd, maar geen succes gehad.. Heb net het HTC hoesje ontvangen. _/-\o_ Stuk beter dan het Valenta hoesje gelukkig.

Nu nog de streep van m'n Desire Z afkrijgen. :S
Leuk, maar het HTC hoesje doet precies hetzelfde. Heb ervaring met beide hoesjes.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• J0ey
Is in ieder geval van een heel anders spul gemaakt. Met welke telefoon heb je ervaring?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
AND → AN

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-11 19:25
Phusebox schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:56:
[...]

Leuk, maar het HTC hoesje doet precies hetzelfde. Heb ervaring met beide hoesjes.
Weet je zeker dat jij het officiële HTC Hoesje hebt (S540)? Ik gebruik de mijne al een aantal maanden, maar tot nu toe is er niets van bovenstaande effecten te zien..

• J0ey
MaZeLe schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:02:
[...]

Weet je zeker dat jij het officiële HTC Hoesje hebt (S540)? Ik gebruik de mijne al een aantal maanden, maar tot nu toe is er niets van bovenstaande effecten te zien..
Lijkt mij ook vrij sterk. Het bandje is van een heel ander materiaal gemaakt dan van de Valenta. En waarom zou HTC een hoesje voor de Desire Z uitbrengen wat schade op het toestel maakt? :P

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:28
Ik heb 100% zeker het officiele hoesje; bij HTC zelf besteld. Gaat overigens wel om de gewone Desire en niet om de Z.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
J0ey schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:54:
Oke, dat is wel minder dan! Leuk dat ik er een hoesje bij krijg wat mijn toestel beschadigd. :-( Ik las wat tips over pure alcohol, misschien dat dat werkt?
Ik heb een bruine Desire met een Valenta hoesje. Ik heb zo ongeveer alles geprobeerd waaronder pure alcohol maar het mocht niet baten, de verkleuring zit er nog steeds.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• J0ey
Zelfs op een bruine Desire dus! Wat zijn dat voor een prutsers bij Valenta? Op de GoT was er ook nog iemand die schoenpoets gebruikt had, wat blijkbaar leek te werken:

ElayZ in "HTC Desire - Deel 6"
Die Valenta hoesjes zijn echt K*T mijn Desire was er ook helemaal door verkleurd, ondanks dat de verkoper mij zei dat dit niet zou gebeuren. Ik heb uiteindelijk een potje zilveren schoenpoets gehaald en ben voorzichtig wat gaan poetsen op de achterkant met een zacht doekje en nu zijn bijna alle vegen/vlekken zo goed als weg. Nu heb ik een hoesje van Krussel gekocht, die ook nog eens grijs is aan de binnenkant zodat ik die verkleuring niet meer krijg. Wellicht werkt dit ook voor de bruine?
Misschien het proberen waard?

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-11 09:46
Op de officiële HTC site kan je ook nieuwe achterkantjes kopen, voor de Desire Z is het 35,- dus dan is het misschien nog wel de moeite waard om zelf te gaan proberen, maar voor een gewone Desire kom je op 20,- uit. Ik kan me voorstelllen dat er mensen zijn die dan niet meer zelf gaan stuntelen (of juist iets agressievere middelen durven te gebruiken 8) ).

Het officiele HTC hoesje is voor de Desire Z dan weer een stukje goedkoper dan voor de Desire :?

• J0ey
Bedankt voor de tip, maar het gaat dus niet over de achterkant die je eraf kan halen. Het gaat over het plastic, wat dus vast zit op het toestel..
Pagina: 1