• Eddy001
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Misschien een vraag die niet echt thuis hoort hier maargoed, dacht dat als iemand het weet, het wel de mensen van tweakers zijn.

Dus ik vroeg me af hoe ik zo goedkoop mogelijk een toets van mn laptop kan repareren, want heb al prijzen gehoord van 100+ euro, wat ik te gek vind voor een afgebroken knopje. (het veertje is kapot, knopje is inmiddels kwijt, aangezien het al een tijdje terug gebeurd was :s )

Alvast bedankt

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:47
Eddy001 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:23:
Misschien een vraag die niet echt thuis hoort hier maargoed, dacht dat als iemand het weet, het wel de mensen van tweakers zijn.

Dus ik vroeg me af hoe ik zo goedkoop mogelijk een toets van mn laptop kan repareren, want heb al prijzen gehoord van 100+ euro, wat ik te gek vind voor een afgebroken knopje. (het veertje is kapot, knopje is inmiddels kwijt, aangezien het al een tijdje terug gebeurd was :s )

Alvast bedankt
Dat gaat inderdaad 9/10 x een nieuw toetsenbord worden, zou zeggen kijk op V&A / marktplaats / Ebay
110+ is met inbouw waarschijnlijk.

Kan echt wel goedkoper.

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:45
Daar gaan we weer:

-Merk
-Serienummer
-Welke toets
-Heb je zelf al contact opgenomen met de helpdesk of fabrikant?
-Heb je nog garantie op het product?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:57
Handig als je het type laptop er even bij verteld. Kijk verder even op ebay, heb je vaak voor een paar tientjes een nieuw toetsenbrordje welke in veel gevallen makkelijk te vervangen is. Zoek desnoods even de service manual op.

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:39
Secondelijm doet soms wonderen als ik zo'n probleem heb... wel uitkijken dat het niet in het toetsenbord zelf loopt, dat typt anders zo vervelend...

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

• iglo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 19:43
Ebay!! onlangs een toetsenbord besteld: incl. verzendkosten nog geen €15

• Eddy001
acer Travelmate 5520 heb ik

• Eddy001
Ik zie iemand die de knoppen los verkoopt, voor 4,50 uit amerika... is dat gewoon terug te klikken als ik die beugel heb ?

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:35
Zoek en gij zult vinden? http://cgi.ebay.com/Acer-...483de190f9#ht_2140wt_1139

Nog geen 20 euro inclusief verzendkosten. Losse toets kan natuurlijk ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Exception op 23-03-2011 23:10 ]

• Eddy001
ik heb al de losse button besteld :)
iig bedankt
Pagina: 1