E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
Welke drive, firmware? Heb je de laatste firmware voor je drive?
Welke software? Geverifiëerd na schrijven. Blu-ray defect management aan of uit? Lange filenames (welk filesystem op de dvd)?
Welke media?
Jpg's hebben geen interne structuur; als daar defecten inzitten, zijn dat ten hoogste pixeldefecten. Mogelijks dus een slecht gebrande schijf (mijn lg brander is ook pak slechter dan mijn plextor blu-ray)
Welke software? Geverifiëerd na schrijven. Blu-ray defect management aan of uit? Lange filenames (welk filesystem op de dvd)?
Welke media?
Jpg's hebben geen interne structuur; als daar defecten inzitten, zijn dat ten hoogste pixeldefecten. Mogelijks dus een slecht gebrande schijf (mijn lg brander is ook pak slechter dan mijn plextor blu-ray)
ok ik ben iets verdermanzonderdas schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:09:
Welke drive, firmware? Heb je de laatste firmware voor je drive?
Welke media?
heb waarschijnlijk iets fout gedaan
- lg bh12ls30 met verbatim 4speed media
- heb gebrand met nero
-udf systeem, filenamen zien er lang en correct uit
- error detection ken ik niet (zal er op letten)
-media verbatim 4 speed: hier zit denk ik dan toch het probleem:
heb denk ik op een hogere snelheid dan op de schijf staat (had gewoon max aangegeven, ik ging ervan uit dat dan de max compatibele snelheid aangehouden wordt maar is misschien hier dus misgegaan maar herinner me met een minuut of 10-12 klaar te zijn geweest is een 8speed ongeveer) brander kan 12 speed max maar media maar 4, als ik de media in de brander stop zegt nero hem wel op 8x te kunnen branden.
- heb net een andere schijf die gebrand was op 8 speed kunnen kopieren naar hd, maar ook daar kwam ik delen tegen waar wel de snelheid omlaag ging. kon wel de data er ok afhalen leek het (geen meldingen)
[ Voor 3% gewijzigd door Zandor op 23-03-2011 23:31 ]
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8