Hulp nodig bij coax-kabel bestellen.

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik sta op het punt om een coax kabel te bestellen bij http://www.steenweg.nl/Ca...-799-P-MTR-4002044236274/

De kabel is 1.99 per meter. Ik heb 8 meter nodig. Ik heb nu in mijn winkelwagen staan 8 st. (stuks). Krijg ik nu 8 kabels van 1 meter of gewoon een 8 meter lange kabel? I'm confused. Ik hoop natuurlijk dat laatste. Ik heb niks aan 8x1m kabels.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
"P. MTR" zal wel voor "per meter" zijn, dus ik gok van wel.

edit:
Hm, zelfs als je 't zo zegt, is het inderdaad dubbel op te vatten... Maar ik ga er vanuit dat je gewoon 1x 8 meter krijgt. Zou wel erg stom zijn anders. :)

Ook grappig:
van € 1,95
voor € 1,99
Goeie aanbieding!

[ Voor 39% gewijzigd door Osiris op 23-03-2011 19:45 ]

• Rafnold
  • Niet online
Ik ga het gewoon bestellen en dan maar hopen op die 8 meter.

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-01 17:22

Iooryz

iooryz

Anders, het telefoonnummer staat er bij. Bel ze even, dan weet je het zeker. Maar ik zou wel op 8m rekenen inderdaad.

• DavidZH
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
hmmm, ik denk dat dat veel goedkoper kan...

Elektrobert

minder als de helft. Als je nog meer coax spullen nodig hebt kan je ze ook daar krijgen.
En de service is ook uitstekend! :Y

• Rafnold
  • Niet online
Dat is inderdaad een stuk goedkoper, maar te laat gezien. Ik heb mijn bestelling al gedaan en binnen gekregen. Ik heb gewoon 1 x 8 meter kabel gekregen. Yaay!

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 21:59
Ow jah nog een goeie, bouwmarkt die hebben ze ook.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-02 18:56
Kom op zeg.. Dit is geen topic waard! Bel/mail hiervoor de winkel zelf. Zij kunnen je toch echt het beste vertellen hoe het zit. Bovendien heeft dit niks met Netwerken te maken.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.