• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 23:02
Hallo iedereen,

Vandaag ben ik de eigenaar van een samsung omnia 7 geworden en ben ook gelijk aan de slag gegaan met de bijbehorende zune software. Na alles t ehebben geregeld ging ik een account aanmaken.
Maar als ik op voltooien klik krijg ik telkens de foutmelding:

"De registratie is niet gelukt omdat er een fout is opgetreden. Misschien heb je geen verbinding met het internet of heb je netwerk problemen.

Foutcode:
C00D11CD"

Helaas kreeg ik geen oplossingen d.m.v van google. Heeft iemand hier een idee?

Bedankt!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 20:19
Je had deze pagina ook gelezen? En deze oplossing dus ook al zonder succes geprobeerd?

Was de eerste hit op google

Desktop | Server | Laptop

• MarluXiaXl
Die websites kwam ik ook tegen op google en heb gedaan wat ze zeiden, maar helaas geen succes.

Wat zune zelf zegt is dat ik waarschijnlijk geen verbinding heb met het internet maar dat is niet zo.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 20:19
wat ik tegen kom op zune.net:
Er zijn verschillende mogelijke oorzaken voor deze fout, waaronder:
•Je moet mogelijk een update uitvoeren van de software op het apparaat en/of de computer.
•Misschien probeer je een item af te spelen dat geen bruikbare licentie heeft.
•Er zijn wellicht te veel media-items op het apparaat, al is er meer dan genoeg ruimte beschikbaar.
•Misschien is er onvoldoende ruimte vrij op de computer.
•Zune Marketplace is mogelijk niet beschikbaar.

Desktop | Server | Laptop

• MarluXiaXl
- update uitvoeren heb ik al gedaam op mijn samsung en zune software, heb zelfs 2 x opnieuw gedownload en geïnstalleerd.
- ik probeer geen item af te spelen :P
- er zijn nog geen media-items op mijn samsung.
- en genoeg ruimte op mijn pc is er in overvloed.
- zit er aan de Zune marketplace een restrictie qua land ofzo? Want dat was wel met de marketplace op WP7 maar ik dacht dat je in nederland al wel via Zune films kan huren etc.
http://www.iphoneclub.nl/...lgie-krijgen-filmverhuur/
Hier zeggen ze dat de zune marketplace er dus wel is. en ik neem aan dat deze registratie los van de WP7 marketplace staaat of is dat helaas niet zo?

• MarluXiaXl
Het is al opgelost, deze topic kan op slot :)

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Mogen wij ook weten hoe ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:17

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik gok door de landinstellingen van de pc op UK of US te zetten....

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• MarluXiaXl
aah natuurlijk, excuses. hier komt het ;)
ik ben even gaan rondzoeken op zune.net en wat blijkt, registreren via de zune software werkt niet. Dus ik ben rond gaan kijken op de nederlandse zune.net. daar heb ik me kunnen registreren via een kleine omweg.
Daarna moest ik nog een ouderaccount aan maken en die moest ook weer geregistreerd worden, als je ouder bent dan 18 is dat geen probleem natuurlijk ;)
Maar nu moet ik wel wachten tot ze de update uitbrengen zodat ik ook in nederland gebruik van de marketplace kan maken, maar dat maakt niks uit :P.

edit: typo
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee