Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: screen recorder software

Pagina: 1
Acties:

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goed programma om mijn scherm en geluid te recorden, met de mogelijkheid om vensters, schermen of area's te kiezen. Googlen naar dit soort software levert zoveel bloatware op dat ik liever kijk wat jullie gebruiken.

CamStudio gebruikte ik tot nu toe, maar geluid krijg ik niet in orde. Remote geluid is nooit gelukt en mijn eigen microfoon valt na verloop van tijd meestal weg. Het is heel irritant als je een demo van een half uur opneemt en dan achteraf pas merkt dat ergens halverwege je geluid weg is.

Kortom: CamStudio gaat de deur uit en ik zoek een goed alternatief. Liefst freeware, maar ik ben ook al tevreden met een betrouwbare payware oplossing.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:13

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Fraps? Linkje: http://www.fraps.com/

[ Voor 71% gewijzigd door Outerspace op 23-03-2011 17:42 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-11 13:05

Brons

Fail!

Camtasia is naast Fraps ook een goede optie.

Volgens mij is deze vraag een week of twee geleden ook langs gekomen. Misschien heb je iets aan die thread.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Brons schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:42:
Camtasia is naast Fraps ook een goede optie.

Volgens mij is deze vraag een week of twee geleden ook langs gekomen. Misschien heb je iets aan die thread.
Fraps kan toch enkel full-screen opnemen?
Bedankt, ik zal er naar kijken.
Ik had graag wat persoonlijke meningen, want op dit soort google hits kan je moeilijk afgaan. De URL alleen al boesemt me angst in. De naam SnagIt op die website doet wel een belletje rinkelen. Misschien moet ik dat even proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door YellowOnline op 23-03-2011 17:50 ]

Pagina: 1