Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Heb nu al bij ongeveer 10 zaken in nederland en buitenland info gevraagt of deze monitor bij hun bestelt kon worden. Overal krijg ik het antwoord levertijd van meer dan 4 weken.

Heeft asus ergens problemen mee of zo ?

Heb zelf webshops en grote electro zaken in de US geprobeert maar daar krijg ik het antwoord dat de tft te groot is om te verzenden van de US naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Puur uit interesse: waarom moet je koste wat kost dat scherm hebben?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
wil graag een led monitor. En er is wel een Acer van 27 inch maar heb het niet op acer.
Hoop trammelant gehad met een monitor van acer paar jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Dat weet asus beter dan wij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:23
Waarom vraag je dat aan ons? vraag het aan de winkel. En er zijn meerder 27" LED monitoren op de markt. voor de grootte, vind ik de resolutie van deze nog enigszins teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
naarden 4ever schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:18:
Waarom vraag je dat aan ons? vraag het aan de winkel. En er zijn meerder 27" LED monitoren op de markt. voor de grootte, vind ik de resolutie van deze nog enigszins teleurstellend.
Van de winkel krijg ik geen antwoord waarom die zo slecht leverbaar is. En meerdere monitororen op de markt? Als ik op edge-lit selecteer op 27 inch kom ik op 4 producten. 3 er van zijn pc schermen en 1 Apple.

Van die 3 pc schermen zijn er 2 van Asus en alle 2 super slecht leverbaar. Dan nog 1 van Acer maar daar heb ik in het verleden zoveel trammelant mee gehad met garantie etc dus acer is out of picture om maar zo te zeggen.

En op de apple ga ik niet op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:23
B-BRAIN schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:32:
[...]

Van de winkel krijg ik geen antwoord waarom die zo slecht leverbaar is. En meerdere monitororen op de markt? Als ik op edge-lit selecteer op 27 inch kom ik op 4 producten. 3 er van zijn pc schermen en 1 Apple.

Van die 3 pc schermen zijn er 2 van Asus en alle 2 super slecht leverbaar. Dan nog 1 van Acer maar daar heb ik in het verleden zoveel trammelant mee gehad met garantie etc dus acer is out of picture om maar zo te zeggen.

En op de apple ga ik niet op in.
Ik kan je vertellen: ik heb zelf ervaring met de 24" broer van die Acer, is echt aan te raden. Maar daar zul jij weinig boodschap aan hebben. Toch zul je of op de Apple of op de Acer in moeten gaan, of een kleinere beelddiagonaal moeten accepteren. your choice. Met 24inch heb je veel meer keuzes, voor sommige zelfs bijna de helft minder dan de 27".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Even recapituleren:

1) je wilt iets wat blijkbaar niet erg gangbaar is (slechts 4 van de 984 monitoren in Pricewatch voldoen)
2) je hebt in die categorie ook sterke meningen waardoor de helft afvalt
3) wat overblijft blijkt slecht leverbaar

Dan weet je toch genoeg? Ofwel je afkeur voor de twee die wel leverbaar zijn bijstellen, danwel je eisen bijstellen. Wij kunnen daar niets aan toevoegen, daarom gaat dit topic ook dicht.

Sowieso is de topicstart erg karig, lees eens hier wat we ervan verwachten:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.