counterstrike 1.1 training

Pagina: 1
Acties:

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik heb net ff de volledige install van CS1.1 gedaan, nu zag ik meteen een verschil met de update, de zogenaamde 'training' dus ik meteen erop klikken krijg ik een foutmelding dat ie de maps van de training niet kan vinden :?
heeft iedereen dit probleem??????

PIII 800@804 Mhz

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Interessant. Ik zie nergens een 'training' button in het menu. Noch heb ik er iets over gelezen in de lijst van added features/fixes.

Het is al laat, misschien slaap je al half :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Noedelsupke
:?
ben ik nu gek dan ofzo, ik heb het hier over de volle install he, in de update zat dit ook niet bij mij, maar ik zweer je dat ik er nu training bij heb staan, alleen het start niet???? heb ik hier een of andere gare versie dan???? heb m trouwes gewoon van cs.net...........vreemd dat niemand er iets vanaf weet :?

het staat inderdaad niet bij added features/fixes

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op Saturday 17 March 2001 00:19 schreef Captain Pervert het volgende:
Interessant. Ik zie nergens een 'training' button in het menu. Noch heb ik er iets over gelezen in de lijst van added features/fixes.
Interessant, iemand die alles denkt te weten over CS. Je moet die trainings-maps zelf starten! Dus je gaat gewoon naar LAN, Create Game en dan klik je op traininga1.bsp of trainingb1.bsp... Het zijn geloof ik 3 maps, je moet op van die pop-ups schieten, niet echt leuk dus.

Verwijderd

Ik heb ook gewoon de button in het menu.

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb nog nooit van een CS training gehoord maar ik denk dat dit gewoon een overblijfsel is van Halflife 1-player want daar heb je wel zo'n training circuit

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Training krijg je er alleen bij als je de full 1.1 installeerd.

Er is wel een Hazard Course voor cs, dan loop je alle functies van CS door, (bom defusen, hostages resquen etc..)

Die kun je wel via het hoofdmenu starten, je moet hem wel apart downloaden..

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hmmm, ik heb ze dus inderdaad niet (Half-Life met 1.1 mod). Vandaar.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Noedelsupke
Op Saturday 17 March 2001 13:10 schreef The Fox het volgende:
Training krijg je er alleen bij als je de full 1.1 installeerd.

Er is wel een Hazard Course voor cs, dan loop je alle functies van CS door, (bom defusen, hostages resquen etc..)

Die kun je wel via het hoofdmenu starten, je moet hem wel apart downloaden..
en waar kan ik dit dan apart downloaden????

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
Op Saturday 17 March 2001 11:18 schreef 007 het volgende:

[..]
Dus je gaat gewoon naar LAN, Create Game en dan klik je op traininga1.bsp of trainingb1.bsp... Het zijn geloof ik 3 maps, je moet op van die pop-ups schieten, niet echt leuk dus.
die maps zitten er niet bij hoor bij mij :?

PIII 800@804 Mhz

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

das een bug door dat ze de files tussen retail&full hebben gemixed bij retail zitten die training maps.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Noedelsupke
en zijn die maps niet ergens los te downloaden?????? iemand van jullie die ze ergens ff upload???? of anders meelen naar:

frankhabets@home.nl

niet dat ik die training nodig heb ofzo, ben namelijk geen newbie in cs maar wilde ze toch graag eens zien ;)

PIII 800@804 Mhz

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb die training gedaan en ziet er op zich best leuk uit, maar is van hetzelfde niveau van de halflife training:(. Verwachten ze eerst dat als je die simpele training uitspeelt gelijk online kan gaan gamen:? Doen ze er nu die android bot erin.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Dit heb ik kunnen vinden over de hazard couse van CS:

http://www.the-forge.org/articles/a-CStraining.htm

Ik heb hem zeker een keer gedownload, en zoals je kunt lezen, kan dat nu niet meer :)

• Noedelsupke
dat is |:( want die plaatjes zien er vet cool uit!

PIII 800@804 Mhz

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er zijn hier toch wel mensen die de retail hebben gehaald.. of niet? Ik wil namelijk ook wel graag die trainingsmissies spelen.
:(

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-02 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 21 maart 2001 13:09 schreef Kaas het volgende:
Er zijn hier toch wel mensen die de retail hebben gehaald.. of niet? Ik wil namelijk ook wel graag die trainingsmissies spelen.
:(
me2

btw die site die werd opgegeven daar hebben ze de benodigde files moeten weghalen :(:(.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1