Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Kan iemand mij hier verder mee op weg helpen?

Vandaag 2 maanden oude iphone 3GS terug van reparatie gehad( probleem was dat de batterij in standbye in een halve dag leeg was). Er zat een brief bij dat de telefoon niet gerepareerd kon worden dus conclusie : onherstelbaar defect :( . Nu dus krijg ik hem gewoon terug , niet eens een andere telefoon terwijl de telefoon 2 maanden geleden bij verlenging abbo nieuw is aangeschaft. Mooiste is dat het reparatie centrum niet eens de reden aangeeft warom hij onherstelbaar is.Klantenservice gebeld en deze kunnen mij ook niet verder helpen. Zit nu dus met een nieuwe onherstelbare iphone en abbo is wel verlengd.

Zal ik direct naar Apple gaan of iemand een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Beste edebee,

Vervelend om te lezen dat je toestel al naar 2 maanden defect is en nog vervelender is het dat ze je niet kunnen aangeven waarom je iPhone onherstelbaar defect is.
Ik hoop je verder op weg te kunnen helpen en vraag je vriendelijk ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen.

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
Status update:

Met de hulp van de t-mobile webcare kom ik ook niet echt verder.Volgens t-mobile hadden ze contact opgenomen met de reparateur Dynafix en sloeg de zin dat de iphone onherstelbaar defect is op het feit dat ze niks gevonden hebben. Heb nogmaals mijn batterij tijd vergleken met vrienden en die van hun gaat echt langer mee dan die van mij. Voor tmobile is het nu afgehandeld want er is geen probleem met mijn iphone volgens hun. Apple gebeld en zij sturen mij weer naar tmobile dus kastje muur geval. Nu heb ik begrepen van een andere tweaker dat hij ook een gelijksoortig probleem heeft. Blijkt dus ook als je de telefoon voor de 2e keer aanbied en ze vinden weer niks dat er dan kosten in rekening gebracht worden, lekker ontmoedigingsbeleid dus.
Maar al met al zit ik nu dus met het probleem dat abbo verlengd is en ik nog lange tijd met deze in mijn ogen niet goed werkende iphone zit.

Wie heeft er een andere oplossing of moet ik hopen op wijziging van voorwaarden tussendoor zodat je het abbo kan opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Als je er via normaal contact niet uitkomt, moet je t-mobile in gebreke gaan stellen. Tenminste, ik ga er vanuit de t-mobile de telefoon heeft geleverd?

In gebreke stellen doe je per brief, aangetekend. Beetje googlen helpt je wel verder denk ik.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:36
Kan het zijn dat je vaak slecht bereik hebt? Slurpt namelijk ook veel batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
Kalua schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:25:
Kan het zijn dat je vaak slecht bereik hebt? Slurpt namelijk ook veel batterij
Zowel op het werk als thuis bijna vol 3G bereik, mijn batterij gaat zelfs sneller leeg met wifi en bluetooth uit uit dan de batterij van een vriend met wifi en bluetooth aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
beany schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:09:
Als je er via normaal contact niet uitkomt, moet je t-mobile in gebreke gaan stellen. Tenminste, ik ga er vanuit de t-mobile de telefoon heeft geleverd?

In gebreke stellen doe je per brief, aangetekend. Beetje googlen helpt je wel verder denk ik.
zou wel jammer zijn als dit de enigste optie moet zijn maar aan de andere kant betaal toch ook weer niet voor niets mijn rechtsbijstandverzekering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

edebee schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:32:
[...]

zou wel jammer zijn als dit de enigste optie moet zijn maar aan de andere kant betaal toch ook weer niet voor niets mijn rechtsbijstandverzekering :)
Soms is het de enige manier. En vaak genoeg helpt dat ook vaak niet. Je hebt nog 'geluk' dat de iphone geen goedkoop apparaat is en je rechtsbijstand dus genegen zal zijn om je te helpen. Moet je eens proberen met iets wat 50 euro kost....

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:36
Heb je ook al een nieuwe SIM kaart geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
Kalua schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:12:
Heb je ook al een nieuwe SIM kaart geprobeerd?
sim kaart nog niet geprobeerd maar bij aankoop heeft hij een 2 maanden het wel goed gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als T-Mobile Webcare het allemaal zo "vervelend" vindt, kan hij je toch wel verder helpen? Gewoon eerst even via de normale lijnen volhouden dat je ontevreden bent over het niet bieden van een oplossing en dat je naar eigen oordeel het probleem toch voldoende hebt onderzocht om te kunnen constateren dat er iets mis moet zijn met de telefoon.

[ Voor 3% gewijzigd door haribold op 25-03-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
T-mobile die vindt het echt allemaal "vervelend" maar laten me nu wel lekker in de kou staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Probeer eens een sim van een ander netwerk. Zou me niks verbazen als het aan het T-Mobile netwerk ligt (Heb vorig jaar een maandje Ben gehad, gelukkig is dat per maand opzegbaar)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:26

Priet

To boldly do what no one has..

edebee schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:31:
[...]

Zowel op het werk als thuis bijna vol 3G bereik, mijn batterij gaat zelfs sneller leeg met wifi en bluetooth uit uit dan de batterij van een vriend met wifi en bluetooth aan
Met WiFi aan is mijn telefoon zuiniger dan met WiFi uit. Waarschijnlijk ook omdat de 3G dan uitgezet wordt (op een HTC Desire HD).

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.stanneveld
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-03 07:27
Probeer eens een ... andere accu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

r.stanneveld schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:13:
Probeer eens een ... andere accu ?
Met een iphone?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.stanneveld
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-03 07:27
Europeese regels zijn toch van kracht hij moet verwisselbaar zijn.
Anders mag het niet verkocht worden.

http://www.iphoneclub.nl/...terij-neemt-50-ruimte-in/

[ Voor 52% gewijzigd door r.stanneveld op 25-03-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:31

MsG

Forumzwerver

Niet door de eigenaar zelf :).

Maar heb je de software al eens opnieuw geinstalleerd? Doe eens een nieuwe installatie zonder het terugzetten van een backup en vergelijk dan nog eens.

Gejailbreakt?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atze
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-03-2023
Misschien kun je eens een van de vele batterij tool's gebruiken, en deze gebruiken om een kwantitatieve 'meting' te maken.

Verder moet je je recht halen bij de winkel of bedrijf waar je je mobiel hebt gekocht. Dat zij jou doorsturen naar hun reparateur is in principe onterecht. Opmerkingen als, daar kunnen wij niets aan doen, dat heeft de reparateur bedacht zijn echt zinnig. De winkel waar je iets koopt is verantwoordelijk voor de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
MsG schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:16:
Niet door de eigenaar zelf :).

Maar heb je de software al eens opnieuw geinstalleerd? Doe eens een nieuwe installatie zonder het terugzetten van een backup en vergelijk dan nog eens.

Gejailbreakt?
had voordat ik hem voor reparatie terug bracht eerst 4.2.1 erop gezet en toen nog eens 4.3 maar dit leverde geen verbetering op. hij is ook niet gejailbreaked.

Wel opvallend dat de tmobile webcare de eerste keer snel reageerde maar nu blijft het van die kant wel erg stil hier op het forum. zegt wel weer hoe "vervelend" ze het nu nog steeds vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Toestel volledig terug naar fabrieksinstellingen, nieuwste software van Apple erop en dan weer kijken.
Het is best mogelijk dat er iets op staat wat de batterij leegtrekt (?).

Het kan, zoals al aangegeven is, ook aan het netwerk liggen. Het toestel kan wel vol 3G aangeven maar hoeveel moeite moet het daarvoor doen?

Als het inderdaad blijkt een defect/productiefout te zijn dan zou ik, als ik jou was, T-Mobile aangetekend in gebreke stellen (en evt. ook op andere sites je situatie uitleggen, dit wil ook wel eens helpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
Gadgeteer schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:37:
Toestel volledig terug naar fabrieksinstellingen, nieuwste software van Apple erop en dan weer kijken.
Het is best mogelijk dat er iets op staat wat de batterij leegtrekt (?).

Het kan, zoals al aangegeven is, ook aan het netwerk liggen. Het toestel kan wel vol 3G aangeven maar hoeveel moeite moet het daarvoor doen?

Als het inderdaad blijkt een defect/productiefout te zijn dan zou ik, als ik jou was, T-Mobile aangetekend in gebreke stellen (en evt. ook op andere sites je situatie uitleggen, dit wil ook wel eens helpen)
dank je voor de tip maar heb het toestel al 2 maal gerestored, heb maar weer eens een mail gestuurd naar de klantenservice over dit probleem maar tot op heden nog geen reactie , vaag allemaal de eerste keer kreeg ik heel snel een reactie maar nu nadat ze voor hun gevoel zijn vrijgesproken door het reparatie centrum laten ze mij gewoon vallen. geef ze nog tot einde deze week om met en fatsoenlijke reactie te komen en daarna gaat de aangetekende brief eruit met de in gebreke stelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mocht je rechtsbijstand hebben kan je het probleem wellicht bij hen voorleggen. Wellicht Apple benaderen omdat je in principe nog in je fabrieksgarantie-periode zit.

[ Voor 193% gewijzigd door Gunner op 28-03-2011 18:58 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:56
edebee schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:26:
[...]

dank je voor de tip maar heb het toestel al 2 maal gerestored, heb maar weer eens een mail gestuurd naar de klantenservice over dit probleem maar tot op heden nog geen reactie , vaag allemaal de eerste keer kreeg ik heel snel een reactie maar nu nadat ze voor hun gevoel zijn vrijgesproken door het reparatie centrum laten ze mij gewoon vallen. geef ze nog tot einde deze week om met en fatsoenlijke reactie te komen en daarna gaat de aangetekende brief eruit met de in gebreke stelling
had precies hetzelfde toen ik mn iPhone niet had. Ik heb het kunnen oplossen door iOs opnieuw te installeren zonder restore. Schijnbaar toch een app oid die hem leegtrok?

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Nu online
laurens0619 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:40:
[...]

had precies hetzelfde toen ik mn iPhone niet had. Ik heb het kunnen oplossen door iOs opnieuw te installeren zonder restore. Schijnbaar toch een app oid die hem leegtrok?
heb er een kale 4.3 opgezet maar jammer genoeg geen succes wordt echt tijd voor een boze brief naar t-mobile >:)
Pagina: 1