Hey lui, ik ben opzoek naar een nieuwe behuizing. Gezien de oude kapot is na een val van de tafel
(Ik was ermee bezig, dus er zaten -behalve een fan- geen onderdelen in). Het budget is een euro of 35 - 40. Hoe minder, hoe beter.
Enige eisen:
- Van buiten zwart
- Plaats voor minimaal:
1, 120mm fan achter
1, 120mm fan voor
- Er moet een Scythe Mugen II in passen
- Er moeten (uitwasbare?) stoffilters aanwezig zijn.
- Standaard ATX grote.
- Qua uiterlijk een beetje zoals bij de 3 onderstaande kasten.
Dingen die ik graag zie maar niet hoeven:
- Zwart van binnen
- Een toolles systeem
- Cablemanagement opties
Voor zover ik weet voldoet sowieso de pricewatch: Xigmatek Asgard aan al deze eisen, al ben ik niet geheel zeker of hier een Mugen II in past. Ik meende dit op T.net ergens al gelezen te hebben.
Ook de pricewatch: Cooler Master Elite 370 voldoet aan mijn eisen. Deze zal qua koeling wat beter zijn (120mm voor/onder/boven/achter voor een perfecte luchtstroom). En hierin past de Mugen II sowieso; aangezien er op de CM site onderaan staat: "Accommodates to Hyper 212 Plus cooler" . De Hyper 212 is 158.8mm hoog, en de Mugen II is 158mm hoog
. Ook heeft deze kast als voordeel (boven de Asgard) dat de frontpanel aansluitingen bovenaan zitten, wat ze makkelijker te bereiken maakt wanneer de kast onder mijn bureau staat.
Als 3e optie had ik de pricewatch: Xigmatek Asgard II in gedachten, Van deze 3 vind ik de Asgard II het mooiste. Maar ik heb geen ervaring met deze kast.
Enige eisen:
- Van buiten zwart
- Plaats voor minimaal:
1, 120mm fan achter
1, 120mm fan voor
- Er moet een Scythe Mugen II in passen
- Er moeten (uitwasbare?) stoffilters aanwezig zijn.
- Standaard ATX grote.
- Qua uiterlijk een beetje zoals bij de 3 onderstaande kasten.
Dingen die ik graag zie maar niet hoeven:
- Zwart van binnen
- Een toolles systeem
- Cablemanagement opties
Voor zover ik weet voldoet sowieso de pricewatch: Xigmatek Asgard aan al deze eisen, al ben ik niet geheel zeker of hier een Mugen II in past. Ik meende dit op T.net ergens al gelezen te hebben.
Ook de pricewatch: Cooler Master Elite 370 voldoet aan mijn eisen. Deze zal qua koeling wat beter zijn (120mm voor/onder/boven/achter voor een perfecte luchtstroom). En hierin past de Mugen II sowieso; aangezien er op de CM site onderaan staat: "Accommodates to Hyper 212 Plus cooler" . De Hyper 212 is 158.8mm hoog, en de Mugen II is 158mm hoog
Als 3e optie had ik de pricewatch: Xigmatek Asgard II in gedachten, Van deze 3 vind ik de Asgard II het mooiste. Maar ik heb geen ervaring met deze kast.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken