Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke behuizing te kiezen

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

• B. Harskamp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-05 18:37
Ik wil graag een nieuwe behuizing kopen (Midi tower) maar weet niet zo goed welke nu goed is.
De computer moet beneden naast de TV komen te staan dus moet vrij stil zijn.
Nu keek ik op Alternate.nl en vond daar Cooler Master Sileo 500 voor € 64,90.
Een goed te betalen kast maar misschien zijn er bij jullie voor dit geld betere bekend.

Alvast bedankt voor de reacties! :) _/-\o_ :)

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Kijk eens in de http://tweakers.net/pricewatch/cat/416/towers.html
Wat moet er allemaal inkomen, en hoe groot/klein is je budget.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• B. Harskamp
Wat er in moet komen is voor mij nog niet zo van belang en het budget zal rond de 100 euro liggen.
Dingen die voor mij wel van belang zijn: stoffilters en een zo geluidsarme kast.
Ik zoek me scheel op Google en hoop eigenlijk dat mensen hier ervaring hebben met bepaalde kasten.
Die van CoolMaster zijn prachtig te noemen, maar 230 euro uitgeven voor de behuizing laat de portemonnee op het moment even niet toe :)

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03:47
pricewatch: Fractal Design Define R3 (Zwart)

pricewatch: Antec Performance One Mini P180 (Zwart)

pricewatch: Antec Performance One P183 V3

Goede opties voor een case die bij een TV moet staan. Stil, stoffilters en niet al te opvallend.

• B. Harskamp
Na een aantal adviezen in de prive sfeer denk ik dat ik er toch maar wat meer aan uit ga geven.
Met stoffilters en goede stille koeling kom ik dan uit bij de CoolMaster Cosmos 1000
Zijn er mensen die goede of slechte ervaringen mee hebben. Hier op tweakers tot nu toe alleen positief.
Of is er iemand die een ander advies heeft aangezien deze kast wel 179 euries kost.
Graag jullie eerlijke mening dus!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eerlijke mening?

Dat dit echt te weinig eigen inzet is voor een topic op GoT :o

Lees eens hier:
Het algemeen beleid #quickstart

Je doet voorzover wij kunnen lezen geen enkele eigen moeite, je geeft niet aan hoe en waar je gezocht hebt, wat je vond, en de wedervragen die wij stellen geef je geen antwoord op (wat erin moet is wel degelijk relevant - je hebt niets aan een stille kast als je troep er niet in past). Zo kunnen wij je niet helpen, en zo willen wij je eigenlijk ook niet helpen.

Als je met een probleem zit waar je niet uitkomt mag je zeker een topic openen, maar laat dan zien wat je zelf allemaal gedaan hebt...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.