Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook] Synchronisatie Folders + Subfolders

Pagina: 1
Acties:

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 10:39
In mijn mailbox bevind zich een map met informatie (Map A) die ik graag gesynchroniseerd wil hebben naar een algemene mailbox (MBX).

Mailtjes die ik Map A sleep moeten dus gesynchroniseerd worden met MBX.

Nu heb ik al een programma gevonden die folders kan synchroniseren, maar die neemt de onderliggende mappen niet mee. Dat programma heet CodeTwo Folder Sync Addin.
CodeTwo doet (bijna) PRECIES wat ik wil, hij synced dus alleen de onderliggende mappen niet.

Mijn vraag: Weet een van jullie misschien een programmaatje wat dat kan?
Het liefst freeware, maar voor een goed stuk software wil ik best betalen (moet uiteraard niet iets van 50$ zijn...)

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Je moet iedere map dan opgeven als een folder-sync paar.

Een andere sync tool (niet-freeware) is CopyFolder van Outlook-Stuff;
http://addins.howto-outlook.com/outlookstuff_copyfolder

Ik heb niet uitgeprobeerd of deze met maar 1 sync-paar alle subfolders gelijk meeneemt.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 10:39
Helaas Roady :(
Ook deze doet alleen de 'hoofd-folder', subfolders worden niet meegenomen :( (heb met de unrestriced trial geprobeerd)

Owja, en voor alle andere folders een sync paar maken is niet te doen, die hoofdfolder heeft iets van 30 subfolders...dus dat gaat em niet worden helaas..

[ Voor 36% gewijzigd door Dr Pro op 24-03-2011 07:31 ]

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Helaas, maar 30 lijkt me nog te doen; zoveel werk is het niet. Ok, leuk is anders...

Wat probeer je precies te bereiken? Waarom sleep je het niet rechtstreeks in de algemene mailbox?

HowTo-Outlook | MSOutlook.info