[Pricewatch] Interne HDD's, schijfgrote slider

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Topicstarter
Tijdens een zoektocht naar een nieuwe 2TB schijf kwam ik het volgende 'dingetje' tegen in de pricewatch. Het is niet mogelijk om enkel 2TB schijven te zien. Misschien dat het een idee is om voor HDD's (dus niet perse voor SSD's) de opslagcapaciteit slider iets anders in te delen. Het aantal mensen wat een schijf onder de 50GB zoekt zal niet meer zo heel groot zijn denk ik, dus qua ruimte moet het mogelijk zijn.

Afbeeldingslocatie: http://img121.imageshack.us/img121/4366/schermafbeelding2011032p.png

offtopic:
Ik zie dat er voor V&A wel een feedback topic is, misschien een idee om die voor de Pricewatch ook te maken? Dan zijn dit soort topics over kleine dingen niet meer nodig.

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:13
Zat me een poosje geleden idd ook al te verbazen over die schaalverdeling. Heel veel kleine waardes in het begin, en bv wel een 960GB keuze maar geen 1TB of 2TB terwijl dat juist de populairste waardes zijn momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Topicstarter
De slider is inderdaad duidelijk al een tijdje niet geüpdate als je de waardes bekijkt.

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:18

Onbekend

...

Een dynamische schaalverdeling zou beter zijn.
Dus nadat je de slider hebt ingesteld zoals op het plaatje staat zou de sliderschaal eigenlijk ongeveer het volgende moeten laten zien:

[0B]---[]---[1,5TB]---[]---[]---[]---[]---[2,5TB]---[]---[8TB]

(Dit is natuurlijk afhankelijk van het aantal stappen. :))

[ Voor 10% gewijzigd door Onbekend op 03-04-2011 09:52 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Je kunt wel sorteren op 2tb hoor, gewoon het schuifje dat nu op de 1,5tb zit doorschuiven, dan zitten ze allebei op dezelfde plek.

edit: laat maar zitten, ik zie nu staan dat het 2,5tb is en niet 2tb zoals ik eerst dacht.

[ Voor 27% gewijzigd door Nutral op 04-04-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 12:49

Ch3cker

Testlab Teamlead
Als je eventjes doorklikt naar de soort schijf die je wilt (SATA, SAS, etc. etc.) kan je de slider wel op 2TB zetten. Niet ideaal, nee, maar goed.
Pagina: 1