Toon posts:

Harde schijf oorzaak gameplay haperingen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ...... welk merk hard disk valt mijn gameplay niet lastig? ik bedoel ik stuif met 310 kmph over het rechte eind en zie het beeld stotteren terwijl mijn hd lampje knippert

Of is hier een fix voor??????

Verwijderd

heeft er waarschijnlijk niets mee te maken of het is je swapfiles van windows. Die moet je gewoon een vaste grote geven.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm swap file.. tsja dat ga ik ook maar eens testen Bedankt voor de tip }:O

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:59
Als je weinig werkgeheugen hebt moet de HD veel swappen:r

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
hoeveel RAM heb je?
als je 64 hebt gaat het zeker schokken, 128 zou ook wel eens kunnen voorkomen als het spel hard trekt en jij veel op de achtergrond hebt lopen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

Zijn twee dignen die helpen: DMA aanzetten voor je HD in Windows. En extra geheugen kopen, 256MB is tegenwoordig al bijna geen luxe meer :).

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

256 MB is een beetje weinig jah, 384 MB is beter 8-).
Scheelt echt in swappen en andere irritante gein.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Ja he jongens, RAM is nou ook weer niet grátis he :P:P

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:29

Yucko

One clown to rule them all !

hoeveel rpm is die hdd, want een 5400 rpm is ook niet echt geschikt voor hedendaagse spellen. Gewoon een goeie 7200 rpm hdd halen, en kijk uit met die IBM thingy's aangezien ik toch al een paar threads heb gezien met problemen met die dingen

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

gewoon swapfile op 500mb vast instellen.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik heb nu 256 Mb RAM en ik heb nog niet 1x hoeven te swappen... (terwijl ik wel een swap file heb).
Hebbie ook de tweaks gedaan in de system.ini?
ConservativeSwapFileUsage=1 onder hoofdstukje [386enh]??
Dat helpt namelijk ook enorm in windows :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Pagina: 1