Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet binnenkort stage gaan lopen, dat maakte me benieuwd naar jullie droomstage of baan.

Dus: Wat is jullie droomstage of baan?

Ik zal aftrappen: mijn droomstage zou bij Google zijn!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Projectleider bij een groot bouwproject.

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Droomstage, bij de OPTA of bij de AIVD. Ik word opgeleid tot particulier digitaal onderzoeker en hierna ga ik Information Security Management studeren. Bij de OPTA kon ik beginnen, had een half jaar voordat we moesten beginnen met solliciteren een mail gestuurd en zij gingen akkoord, moest een half jaar later alleen nog even contact opnemen. Een half jaar later kreeg ik te horen dat zij in de reorganisatie zaten en zij dan geen stagiaires aan konden nemen. Keiharde bummer voor mij dus...

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:17
Pfff das een goede... Zal over een jaartje moeten gaan afstuderen. Zoveelste stage voor mij, maar ik wil deze keer toch wel is goed kiezen. Ik wil in ieder geval in een wat meer procedurele en strakker geregelde stage hebben dan voorheen. Het eerste wat zo bij me opkomt is bij tweakers.net zelf als sysadmin :9 .

Ik kan vrij moeilijk een bedrijf aanwijzen. Het is vaak niet hun core business. Ik ben redelijk flexibel qua scriptie, ik heb van vrij veel dingen wel verstand. Wat ik moeilijker vind om te kiezen is de sfeer. Als ik tussen een stel grijze oude zakken terechtkom met oude lullen humeur dan trekt dat me niet zo.

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Consultant lijkt me mooi
* JohnVanZetten rent hard weg

[ Voor 33% gewijzigd door JohnVanZetten op 23-03-2011 09:40 ]

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de sfeer inderdaad ook belangrijk. Wil het liefst bij een jong bedrijf werken, denk dat de meeste starters en stagiaires dat wel hebben.

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:52

Dentheman

Zie signature

Craven schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:32:
Als ik tussen een stel grijze oude zakken terechtkom met oude lullen humeur dan trekt dat me niet zo.
Als in: 'goeiesmorgens deze morgen' :+

Ik ben momenteel bezig met een stage zoeken, ik zit nu in het 4e jaar van de hogere Hotelschool en ik heb wel een sollicitatie lopen maar ik heb voor mezelf de voorwaarde gesteld dat ik een ma- t/m vrijdag baan wil, de tijden maken mij niet uit maar het punt is dat vrijwel al mijn vrienden in het weekend vrij zijn, en doordeweeks werken en als ik kijk naar bijbaantjes (horeca) was ik altijd de sjaak en mistte ik best veel dingen. Maar ik vrees dat dit lastig gaat worden. Ik wil gewoon een brede functie, met verantwoordelijkheid, in een organisatie die niet zit vastgeroest in zijn processen (zoals mijn vorige stagebedrijf)

Zie ondertitel

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:52

Dentheman

Zie signature

-dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Dentheman op 23-03-2011 10:35 ]

Zie ondertitel

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:23:
Ik moet binnenkort stage gaan lopen, dat maakte me benieuwd naar jullie droomstage of baan.

Goede onderbouwing ook!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 10:45

MicroWhale

The problem is choice

Mijn droombaan?

Een eigen, goedlopende onderneming met support van investeerders. Ik realiseer mijn concept dat kennis en informatie beschikbaar en beheerbaar maakt voor bedrijven, instellingen en individuen. Ik ben dan naast eigenaar ook hoofd van de afdeling die het concept uitwerkt en verkent. Ik praat met bedrijven, instellingen en vakgenoten over de implementatie en de toekomst van het concept. We hebben een team van ontwikkelaars dat implementaties verzorgd voor de browser, iOS en Android om het concept voor alle platformen beschikbaar te maken.

Zoiets. :)
Dus.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:00

Omdat je dan kan zeggen dat je bij Google werkt? Vertel ook waarom dat jouw droom is, als je dit een interessant topic wilt maken.

Ik heb zelf eigenlijk geen beeld van een ideale werkgever (als in, ik zou geen naam kunnen noemen), maar mijn droombaan is er eentje waar ik met veel plezier aan opdrachten kan werken en ik leuke collega's heb, waar goed mee samen valt te werken :P

[ Voor 30% gewijzigd door Hahn op 23-03-2011 13:25 ]

The devil is in the details.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 20:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Directeur van Stichting Brein :D

Nu normaal, CEO van een gamefabrikant. NCsoft, Asiasoft, PerfectWorld, het meedenken over MMO's, meebouwen van, etc. Ik heb bizar veel MMO's gespeeld, alles had leuke dingen, maar nooit een perfecte tegengekomen.

[ Voor 89% gewijzigd door SinergyX op 23-03-2011 13:54 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Eigenlijk zou ik wel iets willen doe in sport, eh ja sorry :). Maar gewoon fitness trainer oid lijkt me wel wat. Maar misschien komt dat omdat ik al een aantal jaren meedraai in de IT

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-11 21:48

Misschien ook handig als je vermeldt om watvoor opleiding, beroep of functie 't gaat. Zou koffiejuffrouw kunnen zijn, maar ook schoonmaker bij Google :+.

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:23:
[...]
Omdat je dan kan zeggen dat je bij Google werkt? Vertel ook waarom dat jouw droom is, als je dit een interessant topic wilt maken.
Ik ben jullie inderdaad een onderbouwing verschuldigd:
Ten eerste is Google een van de grootste bedrijven en toonaangevend in de online branche, waarin ik graag wil werken. Daarnaast spreekt de werksfeer en de manier waarop het bedrijf met haar werknemers omgaat me erg aan.

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-10 10:30
Stage gelopen bij de Olympische spelen, zou het zo weer doen :Y)

• eth0stack
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:48
Op mijn luchtbed in het zwembad aan de villa liggen terwijl er bakken met geld binnenkomt, hoe kan me niks schelen als ik er maar niks voor hoef te doen.

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Die gast uit de U.S. die de grootste datingsite in de U.S. heeft opgezet.....die heeft een droombaantje.

De waarde van zijn bedrijf (300 miljoen dollar?) blijft een .com bedrag, maar die gast komt binnen....typt een uurtje op zijn pc en kan weer vertrekken omdat de site zo simpel is in onderhoud....

K to the KillaZ

• eth0stack
  • Laatst online: 06:48
KillaZ schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:45:
Die gast uit de U.S. die de grootste datingsite in de U.S. heeft opgezet.....die heeft een droombaantje.

De waarde van zijn bedrijf (300 miljoen dollar?) blijft een .com bedrag, maar die gast komt binnen....typt een uurtje op zijn pc en kan weer vertrekken omdat de site zo simpel is in onderhoud....
Jah... ben er mee bezig. Mijn sites maken nu ongeveer half mijn 40 uur salaris dus ik hoop dat ik over een jaartje of 2/3 gewoon een normaal maand salaris binnenkrijg en dan kan ik gewoon in een goedkoop huurhuisje zitten. Gewoon elke dag rond 11 uur uit bed, eten halen en dan 30 min tikken ofzo.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:21
Mijn droombaan zou bij de UEFA of FIFA zijn, al heb ik nog geen duidelijk beeld over de precieze functie.

Een andere optie zou een hoge functie bij een grote bank zijn.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

beddentester :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 17:40 ]

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-11 13:03
Mijn huidige baan: IT'er bij een grote bank.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Gamedesigner of game-programmeur :)

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Documentaires maken over landen en andere zaken lijkt me behoorlijk interessant. Kom je tenminste nog ergens. Maar goed, als het dan in de richting moet zijn waar ik voor geleerd heb dan zou ik het liefste met project finance bezig zijn (meer reizen) of research van kapitaalmarkt ontwikkelingen (kantoor shit). Beste zou zijn een combinatie van de twee, maar dat is er volgens mij niet echt.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 16:13
Ontwikkelingswerk in India en / of Sri Lanka en ICT projecten daar doen in het onderwijs.
Verder nog een groot iets om daar uit te voeren maar die hou ik voor mezelf. ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58

Sport_Life

Solvitur ambulando

(Project)controller/projectmanager bij een middelgroot bedrijf lijkt mij wel leuk.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het lijkt me wel tof om stage lopen bij Tesla Motors in Californië. En laten die nou net Elektrotechnici zoeken :o

Fingers crossed....

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik kan je zeggen dat het niet veel aan is. Ik ben dat namelijk al. oud bewijs :+
Is maar een gedeelte van mijn werk

Naarmate je ouder wordt worden je dromen ook minder. Mijn droom is nu mijn kennis uitbreiden, en zelfstandig verder gaan met wat ik doe. Minder repareren, maar meer onderdelenhandel en cursussen geven over hoe anderen moeten repareren en keuren.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Droombaan:

- werken aan complexe concurrent en distributed software
- inspecteren ander mans code (is leuk als de problemen maar complex genoeg zijn).
- eigen baas zijn (dus zelf werktijden bepalenen hoe ik invulling ga geven aan hetgeen te implementeren)
- thuis werken.. (bijna) geen gereis. En verder in een prachtige omgeving vertoeven.
- samen werken met de beste jongens in het vakgebied (maw... ik kan iets leren)
- riant salaris en een vriendelijke belastingklimaat ipv een die alles te zwaar belast.

Droombaan begint op 1 Mei

5 Jaar geleden begonnen met serieus te focussen op alles wat te maken heeft met concurrent software. 2.5 jaar geleden begonnen met Multiverse; een Open Source Software Transactioneel geheugen implementate. 1.5 jaar geleden om Multiverse te integreren met Akka en over 1.5 maand ga ik daar full time in dienst (alhoewel ik wel zelfstandig zal blijven). Ik heb intussen heel wat presentaties gegeven op de NLJugs en op kantoren van mijn werkgevers en in september ga ik naar St Louis om daar een te geven over Multiverse/STM. Heeft maar 5 jaar bloed/zweed/tranen gekost (laatste 2.5 jaar minimaal 70/80 uur per week.. geen vakanties.. geen weekenden vrij).. maar dan heb je ook iets.

[ Voor 63% gewijzigd door Alarmnummer op 24-03-2011 08:42 ]

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 13:56

rg-mohwa

Phoe Hé

ik weet niet of er een omschrijving voor is, Maar digitaal rechercheur lijkt me wel wat,
pc's van criminelen onderzoeken en iligale site's infiltreren.

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Remote DBA werk met de laptop op een tropisch strand.

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Droombaan: het land af te reizen om vrouwen te ontmaagden in een cultuur waar men niet mag trouwen als maagd. Lang geleden gelezen over Guam, maar vermoedelijk broodje-aap verhaal. Ik heb het nooit nagekeken omdat ik graag de illusie houd :+

Anders is elke IT job die ik van thuis uit kan doen en dik betaald wordt een droombaan.
Ballebek schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:39:
Ontwikkelingswerk in India en / of Sri Lanka en ICT projecten daar doen in het onderwijs.
Verder nog een groot iets om daar uit te voeren maar die hou ik voor mezelf. ;)
Hmm, ik heb gedurende mijn tijd in India met veel van die mensen gesproken en die delen die mening (dat het een droomjob is) niet vrees ik.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
demichel schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:42:
Remote DBA werk met de laptop op een tropisch strand.
Dat tropische strand gaat ook vervelen ;)

* pagani is IT consultant en heeft de afgelopen tien weken negen weken in Maleisië gezeten en blijft daar nog drie weken

Mijn droombaan is het bezitten van een eigen theater of directeur zijn van een theater en dat runnen (of muziek maken en daar m'n geld mee verdienen, maar of ik daar goed genoeg voor zou zijn weet ik nog niet :P)

Overigens is voor de klas staan ook super, dus wie weet wordt dat wel ooit m'n switch ;)

• Wish
  • Laatst online: 09:12

Wish

ingwell

No drama

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-11 21:03

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik ben al tijden uit de stageperiodes. Ik kan me herinneren dat we op vrijdagmiddag terugkomdag hadden van stage. Toen riep een van mijn klasgenoten ja ik ben net geland met een heli in Den Helder. Die liep stage op een boorplatform.

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Mijn droombaan was altijd een carriere in de NBA, maar die droom is reeds vervlogen ;)

Nu heb ik niet echt een droombaan voor ogen, wel wat ik erg belangrijk vind en dat is eigenlijk het clichelijstje:
- uitdaging in werk, veel puzzelen en aan ingewikkelde problemen werken (done)
- gezonde dosis verantwoording bij projecten (done)
- leuk salaris en secundaire voorwaarden, eigenlijk genoeg salaris zodat ik naast mijn werk een beetje kan doen en laten waar ik zin in heb (done)
- sterk team om mee te werken met veel humor (done)

Ik ben eigenlijk wel tevreden op dit moment :)

Werken bij Google lijkt me ook wel gaaf, maar dergelijke salarissen en voorwaarden bij een bedrijf als Google komen niet zomaar, men verwacht daar wel dat je bovenmaats presteert en ik denk niet dat je daar met 40 uur per week wegkomt.

"Find what you love and let it kill you"

Verwijderd

Droombaan heb ik niet echt,
Komende 10 jaar wil ik zoveel mogelijk ervaring opdoen met allerlei systemen. (Senior) systeembeheer.

Ik ben nu teamleider van een team van 4, en gaat me best goed af, kan veel leren met nieuwe projecten, alleen het bedrijf is niet 100% naar mijn smaak. kan hier nog wel 3-4 jaar zitten, maar langer zie ik mij niet hier zitten als de cultuur niet veranderd.

Ideale baan is toch wel weer bij een (semi)overheids instelling (school, gemeente, zorg, ziekenhuis etc) liefst niet al te groot. (250 werkplekken ofzo) en een team van 2-3 mensen waarvan ik dan de teamleider cq manager van ben. Wil wel in contact blijven met het technische gedeelte, niet alleen managen..
Dus meewerkend teamleider is een betere benaming.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 12:06 ]

• Lumni
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-10-2024
Stage bij EA games en daar gave interactieve reclamecampagnes voor programmeren.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:08

Rmg

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:13:
[...]

Ik ben jullie inderdaad een onderbouwing verschuldigd:
Ten eerste is Google een van de grootste bedrijven en toonaangevend in de online branche, waarin ik graag wil werken. Daarnaast spreekt de werksfeer en de manier waarop het bedrijf met haar werknemers omgaat me erg aan.
Google is je droom bedrijf dan, over je baan heb je het nog steeds niet gehad. :Y) wat wil je daar dan gaan doen? programmeur, medewerker inkoop, ceo, schoonmaker?

Mijn droombaan zou toch wel zijn om (bij ons noemen ze dat) Technisch systeem ontwerper te worden. Je zit meer met je handen in de code dan een Software architect en je bent minder een codemonkey dan een gewone programmeur. (maar nog steeds actief aan het ontwikkelen :+) een leidende en ondersteunende rol in software projecten :Y

(embedded)Software architect zou dan nog een stapje verder kunnen zijn :+

Opzich ben ik aardig opweg, ben nu programmeur van embedded systemen bij Philips dus iig in de goede richting :7

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Totaal wat anders dan de posts hierboven me.. maar interim management of bedrijfsstrategisch consultant lijken me wel heel erg gaaf. Nu ben ik ook geen IT'er maar student bedrijfskunde en rechten.

Scientia potentia est

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:45

-tom-562

Oliesjeik

Droomstage heb ik al min of meer gehad. Half jaar lang in een vreemd land (de Verenigde Arabische Emiraten) aan een (voor mij) super interessant project (ultra class mijntrucks ontwerpen). M'n droombaan is eigenlijk ook zoiets, in de zware/speciale automotive tak, en dan in het buitenland. Ofjah, een functie waar ik veel in het buitenland moet zijn/reizen

Vaak bu'j te bang!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-11 21:27

DefLite

Why so serious?

Over 2 jaar is mijn broertje klaar met zijn school, dan een kantoor waar we kunnen werken ipv uit huis. Verder het bedrijf te laten groeien tot 1 v/d grootste en professioneelste uit de industrie (Film/Games Interviews/entertainment).

Begin van mijn droombaan gaat binnen 2 maand van start, zodra onze website online gaat ga ik delegeren welke nieuwsberichten/previews/reviews de schrijvers over schrijven.
Op het lange termijn wil ik sowieso iets PR, Marketing en P&O blijven doen.

[ Voor 35% gewijzigd door DefLite op 27-03-2011 19:29 ]

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:31
Lijkt me wel wat om bij Intel of AMD processorarchitecturen te gaan ontwerpen. Maar ze schijnen bij die bedrijven nogal selectief te zijn qua personeel, omdat er meer aanbod is dan vraag.
Maar laten we maar eerst aan de studie electrical engineering beginnen voordat we verder dromen ;)

• Xuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 11:08

Xuj

Hm, droombaan..

Mijn huidige droombaan zou zijn om lead developer te zijn bij de bouw van een game-engine (e.g. Unreal Engine of Crystal Tools). In mijn eerdere jaren speelde ik graag spellen, maar de laatste tijd ben ik meer geïnteresseerd in de daadwerkelijke bouw van de achterliggende engines.

Echter zal dit nog wel even duren. :-) Eerst maar eens de studie(s) afmaken.

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 14:28
Mijn droom bedrijf heb ik al (zeer relaxte werksfeer)
Mijn droom project is om voor een grote game de website te mogen maken. Waarom puur omdat het iets nieuws is en meestal out of the box websites

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

mijn droombaan voor op dit moment zou zijn junior systeembeheerder en veel kunnen leren en ervaring op kunnen doen, zodat ik eindelijk van de helpdesk af kan.

Maar wegens gebrek aan ervaring word ik helaas nergens aangenomen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

racoon schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:04:
mijn droombaan voor op dit moment zou zijn junior systeembeheerder en veel kunnen leren en ervaring op kunnen doen, zodat ik eindelijk van de helpdesk af kan.

Maar wegens gebrek aan ervaring word ik helaas nergens aangenomen.
Is het niet mogelijk binnen je eigen bedrijf? Zo is het mezelf vergaan: van helpdesker naar systeembeheerder.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

YellowOnline schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:16:
[...]

Is het niet mogelijk binnen je eigen bedrijf? Zo is het mezelf vergaan: van helpdesker naar systeembeheerder.
Nee,er zitten 4 junior systeembeheerders op de bank en een 5e willen en kunnen ze er niet bij hebben.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 23:09
Mijn droombanen:

Game designer (beetje all round)
Het bedenken van een leuk concept voor een game, vervolgens hier concept art voor tekenen en vervolgens mee werken aan de uit eindelijke game aan de grafische kant. Hier en daar ook nog animatie werk verrichten. Een beetje mee kijken of de game music goed bij de game past die door een ander team wordt gemaakt. Tja, wat ben ik dan, project leider ofzo die mee werkt in de grafische groep? :P

Iets met robotica
Ik zou me ook graag willen bezighouden met mechanische ledematen die op mensen kunnen worden toegepast. Zowel voor mensen met problemen als mensen die extra power nodig hebben. Hier wordt momenteel al aangewerkt door diverse bedrijven en ik zou daar ook wel aan mee willenwerken, alhoewel ik vrijwel geen verstand ervan heb ben ik meer de man met de vision die graag dingen in de werkelijkheid wil krijgen :)

Ik zat ook nog te denken om een Engels leraar te worden :P

Maar ja ik ben iets wat lui en werk niet echt aan mijn toekomst. Voorlopig blijven mijn wensen maar dromen tot ik er zelf meer inzet voor toon :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:45

-tom-562

Oliesjeik

Mijn ultieme droombaan is natuurlijk F1 coureur, maar helaas had mijn papa niet genoeg geld, en erkennen de F1 bazen mijn sublieme race-talent niet

Vaak bu'j te bang!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:50

Apache

amateur software devver

Jeremy Clarckson z'n baan lijkt mij wel wat.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-11 20:03
Mijn droombaan is rock 'n roll miljonair zijn.

• swtimmer
  • Laatst online: 16-10 10:49

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Ondanks dat ik altijd erg tevreden ben met wat ik op dit moment doe lijkt me iets heel andere richting altijd nog heel interessant. Werken bij een organisatie zoals de UN (of een zuster organisatie) om mee te helpen/denken hoe bepaalde landen/conflicten op te lossen of te verbeteren. Vooral een land als Congo vind ik mega interessant en het lijkt mij altijd erg uitdagend om aan dit soort internationale problemen te werken.

Dit gevoel wordt vooral aangesterkt als ik zo nu en dan mensen ontmoet in mijn college die dus daadwerkelijke betrokken zijn op dit moment met politieke processen en hervormingen in Egypte. Super spannend en uitdagend lijkt me dat (al denk ik dat veel werk nogal frustrerend is qua hoeveel vooruitgang je ziet).

Ach ja dromen ;-)

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11 14:32
Directeur van een multinational :o

[ Voor 19% gewijzigd door Bender op 30-03-2011 22:42 ]

Verwijderd

swtimmer schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:38:
Ondanks dat ik altijd erg tevreden ben met wat ik op dit moment doe lijkt me iets heel andere richting altijd nog heel interessant. Werken bij een organisatie zoals de UN (of een zuster organisatie) om mee te helpen/denken hoe bepaalde landen/conflicten op te lossen of te verbeteren. Vooral een land als Congo vind ik mega interessant en het lijkt mij altijd erg uitdagend om aan dit soort internationale problemen te werken.

Dit gevoel wordt vooral aangesterkt als ik zo nu en dan mensen ontmoet in mijn college die dus daadwerkelijke betrokken zijn op dit moment met politieke processen en hervormingen in Egypte. Super spannend en uitdagend lijkt me dat (al denk ik dat veel werk nogal frustrerend is qua hoeveel vooruitgang je ziet).

Ach ja dromen ;-)
Lijkt mij een erg haalbare droom, of vergis ik mij hierin? Kan je niet ergens in een van de organisaties aan de slag (al dan niet als vrijwilliger)?

Verwijderd

Werken voor een bedrijf als Facebook, of een ander bedrijf met een zwaar belast netwerk. Om me daar te richten op de infrastructuur, en de beveiliging van die infrastructuur. Dus niet de servertjes enzo maar echt de routers, switches e.d.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Zoiets komt aardig in de richting... Maar dan nog andersom: de massages krijgen :)

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik zit al in een leuke sector, maar als ik om mij heen kijk zou ik best manger/directeur functie willen, inderdaad kwestie van de cursus nemen en voltooien. Werk in de kinderopvang, en als ik nu switch word het naar een ander bedrijf die precies weten hoe ze álle subsidie moeten krijgen en dus ook geweldige lokaties hebben kwa ligging/panden en materiaal.

Natuurlijk wilde ik vroeger altijd rockster/F1 coureur worden. Ook leek toen een baan als technici bij zo'n team geweldig. Dan hebben we het nog over de laatste jaren dat ze een qualificatie en race motor hadden en die jongens dus snel van zaterdag op zondag de motor etc moesten verwisselen.

Op zich heb ik het helemaal niet slecht nu en vind ik het ook niet erg om in de zomer door te werken> zijn dan toch voltijd buiten.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Mijn droombaan:

(Online) marketing manager/director bij een middelgrote onderneming dat een gaaf product als basis heeft (bv alcoholische drank, gadgets of iets dergelijks). Belangrijkste randvoorwaarde naast arbeidsvoorwaarden is dat de werksfeer TOP is.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Fotograaf voor Lockheed Martin of Boeing.

Een kennis van mij werkt als luchtvaart fotograaf voor Lockheed en schiet alle foto's voor persberichten, reclame etc. Hij heeft inmiddels meer vlieguren dan gemiddelde KLu vlieger, gaat elke dag fluitend naar z'n werk en kan nogaltijd niet geloven dat iemand hem maandelijks betaald om meerdere keren per week achter in een F-16 te kruipen om foto's te schieten.

Helaas hebben we geen gif groene envy smilies ... :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-11 16:40

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Mijn leukste stage tot nu toe, naar nicaragua met een select groepje en daar stage lopen 8)

Nu ga ik maandag beginnen bij een bedrijf, verf groothandel daar ga ik is alles doorkijken en mag ik overal een keer helpen 8)

Droombaan daarintegen is gewoon een ICT beheerder maar niet teveel zit werk, doe mij ook maar lopen enzo..

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:55

sebasd

loopt op espresso

Internationaal schaakgrootmeester.

Geld verdienen met het spelen van toernooien, het schrijven van boeken en artikelen en het analyseren van partijen voor radio, TV of websites. Daar zou ik wel aan kunnen wennen.
Pagina: 1