Ik heb keurig de Halflife-update ge-installeerd. Vervolgens de CS1001.exe uitgevoerd. Maar ik kan nu nog steeds niet De_Rotterdam spelen of een van de andere nieuwe mappen. De oude maps gaan wel prima. Wat doe ik fout?
Pff...
Wat voor foutmelding?
Wat voor foutmelding?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik krijg geen foutmelding. Zodra er staat "initialization and downloading" gebeurt er verder niks meer. Ik kan wel gewoon via ESC terug naar het vorige scherm, dus er loopt niks vast. Moet ik gewoon blijven wachten? Normaal (bij andere maps) kan ik na de melding "initia....." na een paar seconden al spelen.
zit zo:
Donderdag: patch kwam uit voor retailers.
alle maps zaten erin.
Vrijdag: iedereen last van "exec out of date" error dus daar kwam patch voor uit, alleen de gefixte patch voor retailers mist de nieuwe maps.
http://www.counter-strike.net/downloads.html
en effe de UNOFFICIAL map pack downloaden.
Donderdag: patch kwam uit voor retailers.
alle maps zaten erin.
Vrijdag: iedereen last van "exec out of date" error dus daar kwam patch voor uit, alleen de gefixte patch voor retailers mist de nieuwe maps.
http://www.counter-strike.net/downloads.html
en effe de UNOFFICIAL map pack downloaden.
Je kan CS 1.1 ook wel zonder die nieuwe HL update spelen. Ik speelde hem zelfs met de 1.1.0.4 versie... Maar tsja als je online wilt spelen hebbie wel weer die andere nodig. En er was een verkeerde patch in omloop.. daar zijn nu wel fixen voor.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Sinds wanneer wordt CS ook offline gespeeld?Op Saturday 17 March 2001 08:55 schreef aXe het volgende:
Je kan CS 1.1 ook wel zonder die nieuwe HL update spelen. Ik speelde hem zelfs met de 1.1.0.4 versie... Maar tsja als je online wilt spelen hebbie wel weer die andere nodig. En er was een verkeerde patch in omloop.. daar zijn nu wel fixen voor.
Die maffe bots is toch geen F@K aan man!|:(!
ik krijg dus de hele tijd exec out of date als ik wil gaan spelen, heb CS 1.1 en de nieuwste half-life update
Veel (zo niet alle) van jullie vragen staan gewoon op www.counter-strike.net of op www.halflife.de
Dus kijk daar ff op voordat je direct begint te roepen dat iets niet werkt..
Dus kijk daar ff op voordat je direct begint te roepen dat iets niet werkt..
Verwijderd
Je moet eerst bots downloaden, persoonlijk geef ik de voorkeur aan POD BOD: [url="http://nuclearbox/podbot/"]nuclearbox/podbot/[/url]Hoe kan je met bots spelen?
Inplaats dat je internet game kiest kies je nu LAN game. Je start nu eigenlijk een server met alleen jezelf er op!!
Je opent nu de console en je tikt "addbot"
(er zijn meer commandos die je kunt gebruiken maar dan moet je ff de readme file er bij pakken)
Typ achter je cs.exe het volgende:Hoe open ik console?
CS.exe -console -game cstrike
in het spel zelf open je de console door op de knop naast het cijfer 1 te drukken.
ik las ook dat er nog steeds onduidelijk was over de exe file die "out of date", als je het generation pack hebt moet je de downlaod van 19.3 mb hebben en niet die van 19.5!
ik heb dit probleem namelijk ook gehad maar het is gelukkig nu opgelost omdat ik de verkeerde update had!
kan je een linkje zetten naar dat generation pack?
Verwijderd
Het generation pack heb ik gekocht in de winkel, zoals je hierboven kunt lezen bevat dit pakket dan HL, OPF, CSKun je een linkje zetten naar dat generation pack?
Dus dit is niet te downloaden!
als je een link voor de patch wilt voor de CS van het generation pack dan moet je ff op counter-strike.net bij downloads kijken!
Dan staat hij vrijwel onderaan (19.3 mb)
Pagina: 1