Toon posts:

tomtom europe en logmein

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

Ik heb een Iphone 3GS 4.2.1 baseband 05.15.04 gejailbreakt en tomtom europe erop staan.
Maar ik heb totaal geen gps ontvangst ik heb 10 min met de auto in de buurt gereden geen resultaat helaas bleef steeds bij geen gps ontvangst. Ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen maar hier heb ik dus momenteel niks aan. Ik weet niet of er een oplossing voor is of een andere navigatie app waar ik wel terecht mee kan.

Ik heb momenteel ook logmein op me Iphone 3GS staan maar het kost me 30 euro voor een jaar waarschijnlijk om daar gebruikt van te maken. Maar niet overal is de internet verbinding zo geweldig als overal. Is er een andere mogelijkheid waarmee je wel in kan loggen via een apple waarvoor je maar hoeft te betalen maar het gebruik ervan gratis is zonder betaling voor het gebruiken van het systeem zoals Logmein wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Hoi,

Misschien moet je je eigen berichtje nog eens lezen, dan zie je dat er echt hele vage taal staat!
Maar goed: ik weet niet wat logmein is maar check in ieder geval of je GPS aan hebt staan onder instellingen.
als dat zo is zou ik je aanraden je Iphone met Tomtom aan eens een tijdje op een open plek te leggen. Wacht bijvoorbeeld een half uur en dan zou je een fix moeten hebben (als het goed is gaat het daarna veel sneller).
Internet is niet perse nodig voor een fix, het versnelt de boel alleen.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 16:28
Ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik kan na aanschaf van LogMeIn Ignition gewoon verbinding maken met al mijn pc's. Gratis.

Heb je TomTom Europe legaal of niet? Daar kan het ook aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb tomtom legaal aangeschaft en die doet het bijna altijd. Met m'n 3G is de GPS wel af en toe brak (paar seconden geen richting, te laat aangeven, etc), maar op de 4 werkt het altijd. Het zou kunnen, gezien jij je telefoon gejailbreaked hebt, dat je een illegale versie hebt (heb je het via iTunes gekocht?). Dan zou het kunnen dat die versie geblokkeerd is (als dat kan) of 'extra' dingen bevat waardoor het niet lekker werkt.

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik heb echt geprobeerd de startpost goed te doorgronden, maar het is niet gelukt. Zonder een goed leesbare topicstart is het topic zelf uiteraard ook niet echt nuttig, dus daarom gaat dit topic op slot.

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.