Toon posts:

Bestanden overzetten naar ipad vanaf android

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nou heb ik een ipad g1 maar daar wil ik ook op videos kunnen bjwerken. Nu heb ik dan geen zin om een ipad 2 te kopen dacht ik ik gebeuik mijn telefoon. Maar die maakt gebruik van android. Is er een manier hoe ik foto/filmpjes kan oversetten tussen die 2? Het liefst zelfs nog zonder een internet verbinding als dat zou kunnen.

Bvd, dutchmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat heb je zelf al bedacht? Wat voor mogelijkheden bieden beide devices? Wat voor telefoon heb je of moet ik dat in m'n glazen bol opzoeken?

Hint: blauw

[ Voor 25% gewijzigd door Osiris op 22-03-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze hebben bijde WiFi ik had gedacht dat het dan zo kon. Ook had ik zelf al gedacht aan dropbox maar dat leek mij onhandig omdat je maar een max aantal GB's hebt. Verder is mijn telefoon een HTC hero die op 2.3.3 draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 16:39
Hint 2: tand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan niet. Mijn telefoon ondersteund alleen bluetooth headsets en kan daarom niks overzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 23:37
Op je PC zetten en dan op je iPad zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Het lijkt me zeer sterk dat je HTC Hero met frikkin' Android 2.3 géén filetransfers ondersteunTTTTTT via bluetooth..

Hoe heb je dat geprobeerd? Het zit note bene in m'n Android 2.2.

[ Voor 11% gewijzigd door Osiris op 25-03-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst een filmpje dat ik wil versturen naar de ipad geopend en dan via menu versturen via bluetooth. Dan vind hij ten eerste mijn Ipad nieteens (bluetooth en shit staat wel aan). En probeer ik het na een andere device kan hij de actie steeds niet voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dropbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 14:47
Zal ik jullie maar uit de brand helpen? De Bluetooth van de iPad ondersteunt, net zoals bij de iPhone en iPod touch, alleen Bluetooth-headsets en -toetsenborden. Geen filetransfer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ah, gelukkig, ligt het inderdaad niet aan Android, maar gelukkig aan Apple :P Da's wel enorm pauper zeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:57

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gewoon via de camera connection kit de boel aansluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet gewoon de bestanden even tijdelijk op een PC zetten en dan gewoon naar android? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het miss mogelijk dat ik mijn android camera tether naar de ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-09 20:02

3DDude

I void warranty's

uhm je kan toch gewoon een wifi hotspot app fixen op je android en je ipad daarmee laten connecten? en dan de bestanden overzetten ?

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu iets gevonden wat groot en deels hetgene doet wat ik wil. Het heet twonky. Voor mijn android is er een server app voor en op mijn ipad is er een ontvanger voor. Nu komt het probleem dat ik alleen maar kan streamen. En ik wil juist downloaden zodat ik het op mijn ipad verder kan bewerken. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Wat een gezwets.. Die HTC Hero heeft gewoon een Mini-USB kabel (dikke standaard) en dan zet je al je bestanden over op je PC of Mac. Vervolgens importeer je die in iTunes en sync je weer met je iPad.

5 minuten werk buiten file transfer om..
Pagina: 1