Welke Headphones?

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

• Budokay
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-05-2024
(jarig!)
een welbekend hallo,

Ik had een vraagje? / advies nodig.
Mijn in-ears hebben er vorige week de geest aan gegeven dus ik dacht het wordt nou eindelijk is tijd voor een stel geile headphones.
Nu is er zoveel dat ik het ook niet meer weet.
Ik zoek iets met een top van 80-100 pond ( ik koop in het buitenland ).
Ik heb graag oorschelpen die volledig over mijn oren heen zitten ( zodat ik het gezeik van mijn ouders helemaal niet meer kan horen xD ).
Misschien dat jullie tips hebben? Voor mij blijven gebruikers tog altijd de beste reclame.

mvg

Leon Bakker

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Budokay schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 23:31:

Misschien dat jullie tips hebben?

mvg

Leon Bakker
De allerbeste tip is de winkel in lopen en een koptelefoon op je hoofd zetten.
Daarnaast het volgende:
"Wat moet ik kopen topics" krijgen meer overlevingskans door de volgende stappen: Aangeven wat je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je voorkeuren zijn, wat je zelf al ondernomen hebt, welke types je al gevonden hebt (shortlist, plaatjes, links naar fabrikant/review sites, prijzen), wat de sterke en zwakke punten zijn van de bepaalde types zijn en waarom je nog twijfelt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Over je oren of niet zegt niets over of anderen het wel of niet horen. Jij zoekt een gesloten hoofdtelefoon (itt een open model). Ik heb net zelf een HD25 (niet de SP versie) besteld. Die is wel boven je budget, maar enorm duurzaam en zou ook gewoon goed moeten klinken.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort dingen horen in Overige Mobiles, maar ik ga dit topic echter op slot gooien, om de reden die hierboven al genoemd staat. GoT is geen helpdesk die voor jou op zoek gaat wat je moet kopen. Specifieke vragen kunnen we voor je beantwoorden, maar dit is dus niet de bedoeling.

Dit topic is gesloten.