externe harde schrijf

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn ouders hebben een externe harde schrijf van samsung gekocht .
maar we weten niet hoe we films erop moeten zetten, of het in een mapje moet of juist niet.
we hebben het op de tv aangesloten maar op de afstandsbediening staat w.link ( wiselink) als we daar op drukken staat er ergens G3 station maar verder kunnen we er niks mee alleen afsluiten..

wilt iemand even uitleggen hoe we de films erop zetten en waar en hoe we de films kunnen afspelen.
alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoey
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-07 09:05
Dus je wil rechtstreeks vanuit je TV een film opnemen op die hardeschijf?

Dit is wel mijn T.net account vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mjoey schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:09:
Dus je wil rechtstreeks vanuit je TV een film opnemen op die hardeschijf?
nee we willen via de computer een film erop zetten maar hoe en hoe moeten we het dan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarno
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-09 20:12
Hoi Pat,

Misschien kan je ons even vertellen wat voor merk tv je hebt en wat voor type.
Wiselink is waarschijnlijk van Samsung, en werkt alleen over HDMI (andere apparaten van Samsung kunnen met elkaar communiceren).
Dat de harde schijf van Samsung is maakt dus niets uit.

Waar je naar moet kijken is of de tv wel een mediaplay functie heeft.
Dit kan je waarschijnlijk vinden in de handleiding.
Als dit zo is, kan je op de afstandsbediening op media klikken, je hd selecteren en dan door de mappen heen bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yarno schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:10:
Hoi Pat,

Misschien kan je ons even vertellen wat voor merk tv je hebt en wat voor type.
Wiselink is waarschijnlijk van Samsung, en werkt alleen over HDMI (andere apparaten van Samsung kunnen met elkaar communiceren).
Dat de harde schijf van Samsung is maakt dus niets uit.

Waar je naar moet kijken is of de tv wel een mediaplay functie heeft.
Dit kan je waarschijnlijk vinden in de handleiding.
Als dit zo is, kan je op de afstandsbediening op media klikken, je hd selecteren en dan door de mappen heen bladeren.
Samsung le40a6868m1f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarno
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-09 20:12
Hoi Pat,

In de handleiding wordt met geen woord gerept over de mogelijkheid van het afspelen van video's van een usb stick of schijf.
Je hebt wel de mogelijkheid om mp3's en foto's af te spelen met de Wiselink functie die jij aangeeft.

http://downloadcenter.sam...N68-01684E-00Eng-0708.pdf

Om dit te kunnen zul je dus zoiets als een mediaplayer of mediacenter nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Modbreak:Naar mijn idee heeft dit niet zozeer met de externe hardeschijf te maken, maar meer met de mogelijkheden van de TV, daarom staat dit topic dan ook in het verkeerde subforum. Normalitair zou ik het topic verhuizen, maar ik heb het idee dat de topic starter eerst zelf wel eens wat onderzoek mag plegen. Hier op GoT gaan wij er namelijk vanuit dat een ieder ook enig eigen initiatief toont, GoT is namelijk alles behalfe een eerste lijns helpdesk waar even een vraag wordt gedropped. Dus voor de TS lees eerst een de handleiding van de apparaten door en kijk dan eens of je ook ervaring topics kunt vinden van met name jouw TV met behulp van de GoT search.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.