Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:14
Ik ontvang voor de tweede keer een ongewenste SMS van Vodafone. Hiermee maken ze reclame voor Sensation white om kaarten te kopen via Vodafone. Daarvoor kreeg ik een SMS van bol.com om daar boeken te kopen.

Ik vroeg mij af: Mag Vodafone juridisch gezien mijn gegevens gebruiken voor de promotie van extra diensten?
Want bij mijn contract heb ik nergens geketend tegen reclame-uitingen, zogenoemde opt-outregeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Het hangt helemaal van de voorwaarden waaronder Vodafone en jij een contract zijn aangegaan met elkaar.
Ik zou zeggen zoek de algemene voorwaarden waar jij akkoord mee bent gegaan er eens bij.

Daarnaast is het vast niet moeilijk om van een dergelijke sms af te komen, gewoon even met 1200 bellen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Je kunt ook inloggen in my vodafone en het daar uitzetten onder 'Toestel en instellingen' en vervolgens 'Instellingen/Aanbiedingen per sms'. Tenminste, ik neem maar aan dat die meuk daar ook onder valt.

[ Voor 5% gewijzigd door Bastien op 22-03-2011 18:58 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja, dat mag.

Je kunt het uitzetten door de klantenservice te bellen. Vervolgens krijgje ze nog twee weken (das om technische redenen is me verteld) en daarna is het klaar.

Ik heb dat gedaan en sindsdien heb ik er nooit meer een gehad.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Dan ga ik dat ook meteen uitzetten, ongelooflijk irritant.