Toon posts:

Gister wel beeld met latop op tv en nu niet meer(hdmi)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister mijn laptop op de tv aangsloten met mijn hdmi kabel en een film gekeken.Vandaag wilde ik mijn ps3 weer aanzetten en hij had geen beeld. Geen signaal staat op de tv. Sluit ik mijn laptop erop aan doet die het ook niet meer. ik heb mijn laptop opnieuw opgestart en het opstarten kon je ook op de tv zien. todat het windows inlog scherm opkwan en toen had die opeens weer geen signaal.
ik heb mijn beeldscherm intellingen al veandert en mijn Nvidia intellingen, maar het beeld op mijn tv blijft op geen signaal. ander laptop aangesloten en had precies hetzelfde. het opstarten zie je tot je moet inloggen.
op de een of ander manier pakt die het signaal wel maar dan is die em opeens kwijt.
bij de ps3 vespringt het beeld met aan en uitzetten en meer niet.
Weet iemand wat het probleem kan zijn????????

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-02 17:13
Normaal krijg je dit als je een resolutie naar de tv stuurt die deze niet ondersteund. Maar aangezien dat met de ps3 normaal goed moet gaan, is dit geval wel vreemd ja.

Alle hdmi inputs gebruikt? Niet via receiver maar direkt op de tv?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Probeer eens alle stekkers uit de tv te halen, inclusief die voor de stroom, een paar minuten wachten, dan weer inschakelen op de hdmi-input en dán pas de hdmi-stekker van de PS3 eraan?

Lijkt me niet dat de PS3 spontaan een niet-ondersteunde resolutie gaat uitspugen, maar misschien wel een hickup van je televisie?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...