Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Binload gratis downloaden via usenet

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen week nieuwe software gevonden. Echt heel makkelijke software om te downloaden.
Het is nog een bètaversie maar werkt echt al prima. Vermoedelijk moet er over een tijdje wel betaald gaan worden.

Het programma heet Binload en is te downloaden op www {dot} binload {dot} com, na aanmelding krijg je de software gratis.

Hele makkelijke en toegankelijke interface. Downloaden via usenet is nog nooit zo gemakkelijk geweest.

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 22-03-2011 15:28 . Reden: scheelt weer in de spam :) ]

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 18:52
Spam?!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:52
Thats how it sounds

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:20

dimako_

Vogel

Waarom? Werk toch mooi?

Verwijderd

Topicstarter
Is niet als spam bedoeld hoor, volgens mij is dit voor veel mensen een erg handige tool. Ik denk ik deel het even. :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Het is wel een beetje vreemd dat je je speciaal registreert om dat hier te komen vertellen. :)

Toevallig niet zelf de maker van de software? ;)

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 23:04
Misschien, maar de gebruiker heeft zich speciaal geregistreerd om deze thread te starten, en daarin wordt meteen reclame gemaakt voor een website/dienst. Kortom, ik denk ook dat het onder spam valt (http://gathering.tweakers.net/forum/faq/beleid#verbodenspam) maar dat laat ik aan de mods over :)

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Ik zie het voordeel niet vamn BINLOAD t.o.v. programma's als Spotnet. Ja er kan gezocht worden naar nzb's, ja er kan direct mee gedownload worden, maar wat is het voordeel van dit programma t.o.v. de rest?

Voorlopig is het nog gratis maar binnenkort zal dat feestje dus afgelopen zijn volgens de website. Wat krijg je dan terug voor het "membership"?

Oftewel, ik zie het nut niet van een dergelijk programma waarvoor betaald moet worden, wanneer een programma als Spotnet hetzelfde doet maar dan gratis.

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dank voor de tip en welkom@GoT, maar op deze manier neigt het inderdaad te veel naar spam dus sluit ik het topic :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.