Podcast videos willen niet naar mijn iPhone 3GS kopieren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik volg een podcast/vodcast, waar sindskort de videos van 640 x 360 naar 854 x 480 zijn gegaan. Ik krijg dan de melding
<VideoX> was not copied to the iPhone <iPhone naam> because it cannot be played on this iPhone
Nou was ik juist zo weg van de podcast functionaliteit doordat het zo makkelijk ging. Download starten, en slepen. That's it. Nu moet ik de video opzoeken, converten, opnieuw in iTunes slepen, oude deleten etc etc. Kortom, hoop meer gerommel. Voor 1x natuurlijk niet erg, maar dit begint nu een dagelijks ritueel te worden.

Nou komt het vermoedelijk door een limiet wat Apple heeft opgesteld -- mijn iPhone 3GS zal wel geen videos op 854 x 480 aankunnen volgens hun, maar ik heb in VLC nog best aardig hogere resolutie videos zitten kijken.

Mijn vraag is dan ook: is dit limiet te omzeilen? desnoods door wat hackjes op iTunes los te laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:04

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Volgens mij kun je de boel laten recoden in iTunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Hoe bedoel je de boel laten recorden in iTunes? Ik kan het converten naar een normaal formaat binnen iTunes ja, maar dat is zo onmogelijk traag. Ik lees veel klachten op verscheidene fora daarover. Volgens mij een Windows probleem ook.