Toon posts:

schokgolven in de gemeenschap

Pagina: 1
Acties:
  • 547 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een goed jaar een fanatieke lezer van Tweakers.net, en recentelijk ben ik ook het forum gaan lezen, een plezierige plek waar er goed en beleefd antwoord wordt gegeven. Maar ik ben zojuist getuige geweest van heuse spam-aanval. Gistermiddag heeft Devin19-2 een onbeschof topic geopend. Daar werd prompt en juist op gereageerd door de aanwezige modjes.

Maar zojuist heeft Magic Man 1 een spam aanval geopend door een zeer onbeschofte column te posten. Nu zei een modje meteen al dat het Devin 19 was.

Ik zou graag willen oproepen tot een publieke opinie over de account en het gedrag van Devin19 en zijn vermeende kloons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 14:11

Geckoo

Good news, everyone!

Misschien anders kamer vragen om deze publieke opinie meer kracht te laten bij zetten :P :+

ik denk eerder dat dit beter terecht kan in SM om zo de moderators actie te laten ondernemen.

[ Voor 17% gewijzigd door Geckoo op 22-03-2011 13:02 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Zulke personen heb je overal, en spijtig genoeg ook op Tweakers.
Gelukkig is dit forum al lange tijd voldoende groot en volwassen (en technisch onderricht) genoeg om hier correct mee om te kunnen gaan, waar het op andere forums gaat uitloppen tot heen-en-weer getrol en gespam.

Mijn gedacht erover: die kunnen we missen hier en als die zo bezig blijft mag die gerust al zijn accounts kwijt spelen + de rekening krijgen voor al het gespam en dergelijke dat hij probeert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

oh leuk, een nieuw ip voor op de banlijst.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.