• rubvandoorn
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11-09-2015
Vandaag kreeg ik mijn Acer GD245HQbid, geïnstalleerd en alles, maar als ik naar mijn ATI CCC en de refreshrate op 120hz zet, krijg ik een zwart scherm met de tekst: 'Input niet ondersteund'.

Moest mijn oude scherm opnieuw te installeren om weer beeld te krijgen aangezien het zwarte scherm met de tekst niet weg wilde gaan, ook niet als ik PC opnieuw opstartte of de kabels opnieuw erin deed.

Specs:

CCC versie:

I7 920
HD5850
6GB

Monitor-ingang:
Stroomkabel
DV0040 DVI-kabel

iemand suggesties hoe ik het kan oplossen?

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:31
Heb je de monitor drivers geinstalleerd? Welke resolutie gebruik je precies, 1920x1080 bij 120Hz? Gebruik je een Dual Link DVI-kabel en de bijbehorende DVI aansluiting op je grafische kaart?

[Voor 65% gewijzigd door Nielson op 22-03-2011 12:36]

• rubvandoorn
Heb de drivers geinstalleerd, resolutie stond standaard op 1920x1080 met 60hz, zodra ik hem op 120hz wilde zetten crashte die.

Het probleem zal em wel in de DVI kabel liggen inderdaad. Ik had de monitor van een medetweaker overgenomen en heb de meegeleverde DVI kabel erin gedaan. Nu ik ff goed kijk blijkt het een single link te zijn..

• The Dutch Devil
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-03-2011
Ja de kans is inderdaad erg groot dat de kabel het niet ondersteunt.

• rubvandoorn
heb een nieuwe kabel gekocht en hij doet het nu, kan een slotje op

• Island88
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 27-09-2014
rubvandoorn schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:40:
...Nu ik ff goed kijk blijkt het een single link te zijn...
Hoe kun je dat zien?

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:31

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Zo:

• Island88
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 27-09-2014
Dank je, weer wat geleerd vandaag.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee