topic search.

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-01 08:50

koudepinda

Don't Panic

Topicstarter
beste devvers.

wat mij de laatste tijd steeds meer opvalt is dat ik eigenlijk wel een beetje een zoek vakje mis om een topic door te zoeken op bepaalde onderwerpen/steekwoorden.

in een topic dat bijvoorbeeld al zon 80 pagina's lang is zie je constant dezelfde onderwerpen wederkeren, terwijl je met een simpele zoek opdracht het hele onderwerp kan vinden, inclusief de hele discussie daar omheen. en krijgen mensen die het topic al wat langer volgen niet een constant deja-vu gevoel. (wat na een flink aantal keren toch wel gaat irriteren)

dus wat ik dacht is het niet mogelijk om zon functie in te bouwen, of als die er ook al mocht zijn duidelijker te maken, want ik heb hem nog niet kunnen ontdekken. (er zijn namelijk niet veel mensen die page naar page gaan doorlezen om te kijken of dat onderwerp er al is of al besproken is)

goed voorbeeld is het topic over de tsunami in japan.
ik weet totaal niet meer hoe vaak chernobyl nu al voorbij is gekomen, de schadelijkheid van radioactieve straling, eventuele aardbevingen in nederland en hoe zon tsunami nu in elkaar steekt. in alle gevallen word is grote lijnen weer uitgelegd en besproken wat er al eerder is besproken en uitgelegd....

of het topic over hifi kabels gesmeed door elfjes etc.

always bring a towel

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 20:32
Ehm...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NRDdMxkRlb6zhJMGccGuP2A6/full.jpg

:?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Haha met HyperioN, veel duidelijker kan het toch niet (ja, kan wel, maar dan moet je hem midden in beeld zetten :P). Je kunt vanaf daar zelfs op poster (als je bijvoorbeeld posts van jezelf of een ander in dat topic wilt terugvinden).

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 22-03-2011 02:07 ]

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Topicstarter
ja en die werkt dus niet. als ik bijvoorbeeld intik "fukushima" dan krijg ik deze melding Er zijn geen berichten in dit topic die voldoen aan de zoek/filter criteria. (nu lijkt mij dat nogal sterk aangezien dat onderwerp zich nu wel 6 keer heeft herhaalt in dat topic)

het maakt trouwens niet uit wat ik intik, op alles komt die melding.

always bring a towel

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Chernobyl hier bv. werkt prima anders.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:59

crisp

Devver

Pixelated

koudepinda schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:28:
ja en die werkt dus niet. als ik bijvoorbeeld intik "fukushima" dan krijg ik deze melding Er zijn geen berichten in dit topic die voldoen aan de zoek/filter criteria. (nu lijkt mij dat nogal sterk aangezien dat onderwerp zich nu wel 6 keer heeft herhaalt in dat topic)

het maakt trouwens niet uit wat ik intik, op alles komt die melding.
Werkt hier toch prima: http://gathering.tweakers...kushima&data[boolean]=AND

[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 22-03-2011 11:37 ]

Intentionally left blank

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Topicstarter
:? dan zal ik wel iets fout doen....

what ever kan nu dus ook wel dicht :)

always bring a towel