Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Afbeeldingslocatie: http://we3gamers.com/wp-content/uploads/2011/01/socom4-02.jpg

Zo ik heb nog nooit een topic gemaakt, maar vind dat deze hier echt moet zijn! is er iemand die een mooie startpost kan maken?

Ik hoop dat we met deze start in ieder geval over de game kunnen gaan praten. Dan komt de rest later wel :P

Ik heb de beta en vind hem leuk. Vind het echt een SOCOM game, alleen moeten er nog wat dingen gefixt worden wat mij betreft. De beta bevat 2 mappen, Assault And Battery en Port Authority (geloof ik). Assault And Battery is een jungle-achtige map met wat bunkers. Port Authority heb ik pas een enkele keer gespeeld en is volgens mij een beetje Frostfire-achtig (van de oude SOCOM-games).

Wat ik vind dat er verbeterd MOET worden zijn:
- Het praten is brak, je bent te lang aan de beurt en je bent maar aan het button bashen tot je ooit mag praten. Het werkt totaal niet.
- De camera zit inderdaad te dicht op het mannetje. Dit went na een tijd opzich wel. Bij de launch schijnt er wel een patch voor te komen.
- Je kunt elkaars room joinen op dit moment, maar er is geen party mode. Maar volgens mij zit dit wel in de volledige game.
- Er moet een arc komen voor granaten, nu is het blind gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:25
Dit is de reden waarvoor ik weer een ps3 ga aanschaffen.

Echt weer een slow paced tactische shooter.
De beta beelden zagen er echt goed uit , Graphics zien er echt erg strak uit.
Hoe het speelt weet ik niet , maar ik kan niet wachten op de volledige game , en ga hiervoor ook weer een ps3 in huis halen !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik dit topic eens ga volgen gezien de positieve reacties tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik hoop dat ze het wel echt tactisch houden en niet verCoDifen...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
Vanmiddag is de BETA te downloaden! Als je PSN+ hebt. :D
Het is eindelijk weer tijd om heerlijk te kunnen gamen, 3rd person shooter, heerlijk tactical!
Socom 2 tijden gaan hopelijk herleven :P
** ik ga dit forum zeker in de gate houden

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Morgen is ie voor EU te downloaden uit de store als je PLUS hebt. Heb je die niet? Dan 6 april. De beta duurt tot 13 april.

Ja, dit kan zeker een leuke SOCOM worden maar mijn punten moeten dan zeker zijn aangepast. Nu kan je niet normaal communiceren met je team als het merendeel een headset heeft.

Mochten er nog owners een clan zoeken trouwens? Neem dan maar contact met mij op als je interesse hebt (TOW).

[ Voor 15% gewijzigd door FerdiV op 22-03-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Haha, socom is altijd lastig met praten 1 man op channel. de andere moeten dan wachten.
Maar ik heb gister avond voor het eerst gedaan, ff wennen, maar wel een socom gevoel..
De camera is wel anders dan socom 2.. Maar niet heel hinderlijk.
Het is ook een beetje zoals MAG, maar dan meer tactical.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Komt dit spel trouwens wel voor de pc uit of alleen console(s)? ps3 exclusive zie ik al ergens anders staan. Jammer. De geluiden over de beta klinken iig al wel goed. :)

[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-03-2011 10:12 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Had niet verwacht dat er opzich vrij weinig animo voor deze game is.

Niet alleen hier op tweakers maar ook op andere fora.
Ik ben juist blij dat er weer een slow paced , wat meer tactische shooter komt.

Lijkt wel alsof je mensen allleen tegenwoordig blij kan maken met Call of duty's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
ProCeela schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:05:
Had niet verwacht dat er opzich vrij weinig animo voor deze game is.

Niet alleen hier op tweakers maar ook op andere fora.
Ik ben juist blij dat er weer een slow paced , wat meer tactische shooter komt.

Lijkt wel alsof je mensen allleen tegenwoordig blij kan maken met Call of duty's
Third-person shooters zijn nooit populair geweest op Tweakers. Dus het is niet vreemd dat het animo hier heel erg laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ja vind dat ook erg jammer, maar er was wel een Confrontation topic. Achja, in ieder geval hebben we nu een plekje.

Zo weer ff spelen! Op de SOCOM Blog zijn trouwens 2 video's geplaatst van 2 andere multiplayer maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
Ik snap niet dat jullie het praten zo vervelend vinden, vond het in Socom II juist fijn werken (geen kutkindertjes die OWNNNND door je headset roepen of WTFFFFF HOE KAN DAT als ze dood gingen), hoewel die maar 8v8 was. Ik zal de beta op 6 april gaan downloaden, hoop dat ie net zo goed wordt als II (3 vond ik maar niets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Het is kut omdat je niet kan zien of horen als je praat en je weet nooit of iedereen je hoort of niet en je verplicht 10 sec moet praten. Het idee is hetzelfde als SOCOM II, maar het werkt nu voor geen meter. We vinden het systeem niet slecht, maar de uitwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ja , moet alleen geduld hebben todat ik de beta op 6 april kan downloaden , ik kan echt niet wachten namelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07 18:45
"Third-person shooters zijn nooit populair geweest op Tweakers."

Erg jammer. Ik kijk erg uit naar Socom 4. De video's zien er veelbelovend uit. Ik ben blij als de publieke beta beschikbaar is

PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
ProCeela schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 23:01:
Ja , moet alleen geduld hebben todat ik de beta op 6 april kan downloaden , ik kan echt niet wachten namelijk !
Gewoon even kijken op het forum van ConsoleGaming of op het forum van SOCOM.com. De eerste is de aanrader. Daar vind je personen die je een PM kunt sturen waarna je account gegevens krijgt om de beta te downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
ahh ik heb ondertussen al psn plus aangeschaft , vanmiddag gedownload en ik geloof een kleine anderhalf uur gespeeld.

Ik moet zeggen dat ik opzich het tempo nog vrij hoog vind , maargoed dit is ook een demo zijn genoeg mensen die straks niet de full game gaan spelen.

Ligt ook wel aan de map en mode denk ik. Maar het speelt erg lekker weg en ziet er best OK uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
Is het een idee om een soort van community te starten? Of overzicht wat je vaak in startposts ziet van populairdere releases zodat je samen kunt teamen of iets dergelijks, een verzameling mensen die het spelen? Of zijn er misschien al bekende Socom communities in Nederland? (ik ben nieuw met de socom franchise, had voorheen een XB360).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Speel het al sinds dag 1 dat de beta uit was (psn plus)

Maar ben nog niet echt overtuigd moet ik zeggen.
Zijn toch nog wat zaken die nog aandacht vereisen al geven ze wel aan hier naar te luisteren dus ben benieuwd.

Ben zelf een oud socom speler (1,2 en 3) dus is wel flink wennen omdat er toch flink wat zaken anders zijn en/of werken.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
hello everyone,

the most common question on the socom 4 beta forums directed at zipper is easily, “what changes are you guys making based on our feedback with your beta?” while we have answered some of these questions one at a time in various threads, the guarantee that everyone would see those multiple posts is very small. It is with that fact that we’ve put this list together to better inform you of some of the changes and additions you’ll see to the retail version of socom 4 when it hits stores in april.

one note about all changes listed below, these revisions are currently planned for the first patch we will release for the retail version of the game this april, and are not reflective of all planned updates or changes -- just what we can confirm at this time. An exact date for the retail patch has not yet been announced. All listed updates are considered tentative pending zipper and sony computer entertainment approval, and could be moved to a different patch without notice.

another patch for the socom 4 beta program is currently not on the schedule, but is possible barring time constraints. Our retail patch is taking priority, however, so an additional patch for the beta will only occur should time allow.

first patch – socom 4 retail version 1.xx
estimated release: April 2011

•multiplayer camera pulled further behind character (cuts off at around the mid-to-upper thigh)
•multiplayer camera field of view has been widened by roughly 20%
•firing accuracy has been improved for all weapons and aim modes; first few shots are substantially more accurate (with less accuracy the longer full-auto is employed)
•considerably increased horizontal and vertical recoil to all weapons in acog and red dot views
•decreased effective range of all smgs
•reduced throw distance for all grenades
•made improvements to the hud to make teammate names display above their head if they are onscreen; removed allied names (leaving only icons) when spotting friendlies at a distance;
•made adjustments to xp system so that it takes longer to gain character and weapon mod levels
•more to come, stay tuned...

deployed patch – socom 4 beta version 1.01
released: March 18, 2011

•(standard) suppression game length changed to 10 minutes from 20 minutes
•(classic) suppression rounds changed to 11 from 7
•(classic) suppression rounds changed to 5 minutes from 7
•(classic) uplink rounds changed to 11 from 4
•(classic) uplink game length changed to 5 minutes from 10
•(standard) last defense rounds changed to 1 from 3
•(standard) last defense minutes changed to 15 from 30
•(classic) last defense rounds changed to 11 from 5
•(classic) last defense minutes changed to 5 from 11
•(classic) bomb squad rounds changed to 10 from 4
•(classic) bomb squad minutes changed to 7 from 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
  • Laatst online: 10-09 13:40
Pfff wat een crap socom!!!

Ik speel al sinds socom 1 en ben gestopt na socom 3 en dit spel verdient de socom naam bij lange na niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Vind het zeker wel een SOCOM, de update is cool :) Veel betere camera nu.

[ Voor 18% gewijzigd door FerdiV op 09-04-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Het is toch ernstig dat ze een beta houden, en de feedback daarop niet eens in het spel kunnen verwerken omdat de release al geplanned is. Wat is dan het nut van de beta? Echt wel heel erg gek dat ze al die veranderingen pas plannen voor de eerste patch, vooral dingen als de view een beetje aanpassen en de afstand van de granaten, dat zou nog geen 2 minuten werk mogen zijn (ok nog wat playtesten om te zien of het werkt).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Geen idee, maar het zijn geen amateurs natuurlijk. Waarschijnlijk hebben ze gewoon veel te doen. Vergeet niet dat ze überhaupt eerst willen zorgen dat de singleplayer en co-op goed zijn, voordat ze alle aandacht aan de mp geven. Ook zijn ze ondertussen bezig aan party mode, mic verbeteringen en een aantal andere puntjes. Maar dat de retail patch al in de beta werd gereleased geeft mij goede hoop.

Het enige wat ik in ieder geval nu moet hebben is party mode en betere mic systeem. De rest komt dan wel. Al is er wel een hele grote bug in bomb squad waarbij je 2 rondjes in 1 keer kunt winnen als je ze allemaal killt en daarbij ook alle bommen plant voordat het scherm verdwijnt. Dat is niet leuk in een clan war natuurlijk.

Ik heb volgende week vrijdag vrij, kan niet wachten om hem met alle 10 de mappen te spelen!

Er wordt trouwens ook nog gespeculeerd over SOCOM Pro membership. Er schijnt een folder gespot te zijn in een SOCOM 4 hoes waarop een code staat. Met die code kun je je aanmelden voor Pro. Ik geloof dat er op staat dat het 15 dollar waard is en je er exclusive content mee krijgt. DLC dus al onderweg?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:51
Socom was vroeger leuk, maar na het debacle dat MAG heet heb ik geen vertrouwen meer in Zipper. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Zijn er nog mensen die hem hebben? De SP heb ik inmiddels uit op hard en elite :P Nu wachten tot PSN weer online is en ff in de zon liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVeldman
Ja ik heb hem. Ben nog bezig met SP. Maar wil graag online spelen. PSN is nu best lang down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Zo dit topic mag wel wat boost gebruiken.
PSN is weer online en ik heb de eerste potjes Socom alweer gespeeld.
En er is nauwelijks LAG, dit is een heerlijk!
Voeg me toe op PSN: LEiPo en dan kunnen we samen schieten.
:) Zag wel dat er weer een update binnen was bij het starten van de game.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Zal je toevoegen morgen!

Waarom zijn er zo weinig tweakers die deze game spelen? :S

Nee, er is nog geen nieuwe update. 1.03 moet nog komen.

De game is zeker tof, maar er moet wel wat gefixt worden. Een party mode en een goed mic system zijn een vereiste. En ook moet ik erg oefenen. In de beta was ik na een tijd vrij goed, maar nu bak ik er weer niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:34
Voor alle oude Socom (1 en 2) supporters is er hoop in deze wereld. Er is een kickstarter project gestart om het oude Socom gevoel terug te geven. De starter is de oude creative director van Socom 1 en 2 David Sears.

Het hele verhaal is hier te vinden, ik ben geen goeie schrijver dus het is beter om het verhaal zelf te lezen.

http://www.kickstarter.co...632/h-hour-worlds-elite-0

Ik hoop dat de oude Socom fans dit project werkelijk kunnen maken! En we weer een echte shooter terug krijgen naar de Ps4/PC.

[ Voor 5% gewijzigd door Kraanwater op 22-06-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePlateau
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06-02-2021
Niet de bedoeling, niet crossposten

[ Voor 95% gewijzigd door BM op 09-02-2021 07:22 ]

Pagina: 1