Zo ik heb nog nooit een topic gemaakt, maar vind dat deze hier echt moet zijn! is er iemand die een mooie startpost kan maken?
Ik hoop dat we met deze start in ieder geval over de game kunnen gaan praten. Dan komt de rest later wel
Ik heb de beta en vind hem leuk. Vind het echt een SOCOM game, alleen moeten er nog wat dingen gefixt worden wat mij betreft. De beta bevat 2 mappen, Assault And Battery en Port Authority (geloof ik). Assault And Battery is een jungle-achtige map met wat bunkers. Port Authority heb ik pas een enkele keer gespeeld en is volgens mij een beetje Frostfire-achtig (van de oude SOCOM-games).
Wat ik vind dat er verbeterd MOET worden zijn:
- Het praten is brak, je bent te lang aan de beurt en je bent maar aan het button bashen tot je ooit mag praten. Het werkt totaal niet.
- De camera zit inderdaad te dicht op het mannetje. Dit went na een tijd opzich wel. Bij de launch schijnt er wel een patch voor te komen.
- Je kunt elkaars room joinen op dit moment, maar er is geen party mode. Maar volgens mij zit dit wel in de volledige game.
- Er moet een arc komen voor granaten, nu is het blind gooien...